PZU kusi profesjonalistów

0
786

17 października PZU ruszył z nową kampanią employer brandingową. Jej hasło przewodnie to „PZU – pasujemy profesjonalistom”, a celem podjętych działań jest przede wszystkim umacnianie pozycji firmy na rynku pracy. W swojej komunikacji zakład podkreśla, że jest pracodawcą oferującym ciekawą pracę dla specjalistów o różnym stażu pracy w wielu obszarach biznesu i w całej Polsce.

– Zależy nam na przyciąganiu do PZU najlepszych ekspertów z rynku. Chcemy, aby wiedzieli co oferujemy jako pracodawca i że jest to atrakcyjna oferta – mówi Anna Wardecka, dyrektorka zarządzająca ds. HR Grupy PZU.

Przekaz kampanii „PZU – pasujemy profesjonalistom” jest kierowany do aktywnych zawodowo profesjonalistów o zróżnicowanym stażu pracy i specjalizacjach związanych z obszarami biznesowymi PZU, w tym m.in. z szeroko pojętymi ubezpieczeniami, finansami, analityką danych, IT, sprzedażą oraz obsługą klienta.

Kampania zakończy się w pierwszej połowie grudnia i zostanie w całości zrealizowana w kanale digital. Działania będą prowadzone w mediach społecznościowych, popularnych wyszukiwarkach internetowych i rozpoznawalnych portalach rekrutacyjnych. Zaplanowano również działania mailingowe. Osoby zainteresowane treściami kampanijnymi będą kierowane na stronę pzu.pl/kariera, gdzie poza aktualnymi ofertami pracy znajdują się obszerne informacje o możliwościach rozwoju zawodowego w ramach PZU. Na stronie są również dostępne spoty kampanijne, które częściowo były nagrywane w przestrzeni biurowej Centrali PZU przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 4 w Warszawie.

– Działania employer brandingowe PZU są bardzo konsekwentne. Od wielu lat docieramy do naszych odbiorców z komunikatem, że wbrew stereotypom, praca w ubezpieczeniach jest ciekawa, rozwojowa i może być źródłem dużej satysfakcji zawodowej – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji PZU. – Mam nadzieję, że tegoroczna odsłona naszych starań zachęci wiele osób, do tego by rozpocząć pracę właśnie w PZU – podsumowuje.

(AM, źródło: PZU)