Ruszyła kampania „Taka praca ma sens” prowadzona przez PZU. Bohaterami kampanii są pracownicy zakładu, którzy zwracają uwagę na możliwości rozwoju zawodowego i wartości wyznawane przez firmę.
„Czy Twoja praca ma sens?” – takie pytanie pojawiło się w połowie października na billboardach w wielu miejscach w Warszawie. Pytanie było zwiastunem kampanii marki PZU jako pracodawcy, prowadzonej pod hasłem: „Taka praca ma sens”. W zamyśle twórców akcji miało ono zachęcić do poszukiwania głębszego sensu wykonywanej pracy.
Na pytanie postawione w kampanii odpowiadali również pracownicy PZU – od specjalisty do członka zarządu. Podczas rozmów zastanawiali się nad wspólnym mianownikiem działań pracowników i firmy. Okazało się, że jest to pomoc – pracując w PZU, pomagają innym.
– Pracownicy są naszym najcenniejszym zasobem, dlatego oddaliśmy im głos. Jesteśmy dumni, że wspólnym sensem pracy – bez względu na pełnioną w firmie funkcję – okazała się dla nich pomoc innym – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU. – Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Nasze działania mają służyć budowie poczucia bezpieczeństwa u naszych klientów i wsparciu tych, którzy potrzebują naszej pomocy – dodaje.
Start kampanii poprzedziło przygotowanie trzech filmów. Powstała również specjalna strona internetowa www.pzu.pl/takapracamasens oraz materiały do kampanii online i offline.
Kampania potrwa do połowy grudnia i obejmie zarówno działania online, jak i reklamy i publikacje w prasie lokalnej i branżowej.
Spot kampanijny:
(AM, źródło: PZU)