PZU podkreśla poczucie sensu wykonywanej pracy

0
439

PZU rozpoczął kampanię wizerunkową marki, której bohaterami, tak jak w ubiegłym roku, są jego pracownicy. Przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych, którym praca w PZU daje poczucie sensu i satysfakcji.

W ubiegłym roku na tytułowe pytanie kampanii „Czy Twoja praca ma sens?” odpowiadali pracownicy PZU – od poziomu specjalisty do członka zarządu. Podczas rozmów zastanawiali się, co jest sensem ich pracy i wspólnym mianownikiem działań ich oraz firmy. Podkreślali możliwość wpływu na wykonywane obowiązki, które przekładają się na działania biznesowe i projekty wspierające otoczenie.

Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Ich działania służą budowie poczucia bezpieczeństwa klientów i wspierają tych, którzy potrzebują pomocy.

– Zdecydowaliśmy się w tym roku kontynuować kampanię, do której materiały przygotowaliśmy pod koniec 2019 roku. Ostatnie miesiące pokazały nam, że bez względu na zmiany w otaczającej nas rzeczywistości nadrzędnymi wartościami w pracy są troska o bezpieczeństwo i chęć pomagania. Pozytywnym sygnałem jest utrzymujące się poczucie sensu wykonywanych zadań i świadomość że bez względu na obszar, w którym pracujemy, mamy wpływ na otoczenie – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami PZU.

Kampania potrwa do 31 grudnia i obejmie działania online.

(AM, źródło: PZU)