5 lipca PZU rozpoczął emisję spotów telewizyjnych w ramach najnowszej kampanii marketingowej. Największy polski ubezpieczyciel promuje w niej ubezpieczenia PZU Dom i PZU Wojażer.
– Tysiące dzieci i rodziców albo już wyjechało, albo właśnie pakują się i niebawem ruszą z domów na wakacje. Z letnich wojaży warto przywieźć piękne wspomnienia i zdjęcia, a nie dodatkowe rachunki i kłopoty. Najlepszym sposobem zapewnienia sobie spokoju na urlopie jest kompleksowe ubezpieczenie, zarówno turystyczne, jak i domu, o czym właśnie przypominamy w naszej kampanii – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer zapewnia ochronę nie tylko podczas wyjazdów indywidualnych i rodzinnych, ale również zorganizowanych wycieczek grupowych w kraju i za granicą. Ubezpieczona osoba otrzyma od PZU potrzebną pomoc, jeśli w czasie podróży zachoruje lub przydarzy się jej nieszczęśliwy wypadek. Może również liczyć na kontynuację leczenia po powrocie do domu. Podczas zagranicznego wyjazdu, który trwa do 30 dni, polisa chroni także w przypadku nagłego zachorowania na Covid-19. Ubezpieczenie można poszerzyć o dodatkowe opcje assistance czy ochronę na wypadek konieczności rezygnacji lub skrócenia wyjazdu. Z kolei mienie pozostawione w Polsce zabezpiecza polisa PZU Dom.
– Ten rok był ciężki dla wszystkich. Pandemia okazała się trudnym doświadczeniem nie tylko ze względu na zagrożenie życia i zdrowia, ale też zmusiła nas do całkowitej zmiany trybu życia. Tym chętniej korzystamy teraz z możliwości wyjazdu na wakacje czy choćby na przedłużony weekend. Po tak ciężkim okresie, każdy marzy o tym, żeby po prostu odpocząć i nie zastanawiać się, czy nasze mieszkanie i rzeczy w nim pozostawione są bezpieczne. I nie chodzi o to, żeby nie jechać, tylko o to, żeby jechać ze spokojną głową. Po to właśnie są ubezpieczenia. O to, co zostawimy na miejscu, zadba ubezpieczenie PZU Dom – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektor Biura Zarządzania Ofertą PZU.
Polisa PZU Dom chroni przed skutkami nie tylko zalania, włamania czy pożaru, ale także m.in. powodzi, huraganu, upadku drzewa lub uderzenia pojazdu w dom czy ogrodzenie. W ramach ochrony nieruchomości zamiast wypłaty odszkodowania można na przykład wybrać naprawę szkody przez ekipę remontową. Polisę można też rozszerzyć o OC w życiu prywatnym, które obejmuje m.in. szkody wyrządzone przez dzieci do 13. roku życia, czy ubezpieczenie ochrony prawnej. W wariancie Super gwarantuje ono także dodatkową ochronę danych osobowych. Dzięki współpracy z Biurem Informacji Kredytowej posiadacze polisy dostaną powiadomienia SMS-em lub e-mailem o próbie wyłudzenia kredytu lub pożyczki z wykorzystaniem ich danych.
Działania marketingowe PZU Wojażer i PZU Dom prowadzone są od 18 czerwca w internecie, od 24 czerwca w radiu i od 5 lipca w telewizji. Potrwają do 15 sierpnia 2021 r. Kreacją reklam zajęła się agencja Leo Burnett, a media zakupił dom mediowy Sigma Bis.
Spot reklamowy:
(AM, źródło: PZU)