PZU promuje ofertę komunikacyjną

0
743

Największy polski ubezpieczyciel wystartował z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych. W jej ramach PZU zapewnia kompleksową pomoc kierowcom w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. W ramach polisy PZU Auto właściciele aut mogą liczyć na wiele rozwiązań, m.in. sprawdzenie stanu technicznego auta przed jego zakupem z rynku wtórnego czy pokrycie kosztów zakupu nowej opony, jeśli starej nie można naprawić.

W ramach PZU Auto właściciel samochodu czy innego pojazdu oprócz standardowych korzyści płynących z ubezpieczenia assistance, jak szybka pomoc na drodze, może liczyć także m.in. na sprawdzenie stanu technicznego auta przed jego zakupem z rynku wtórnego. W przypadku gdy ubezpieczony samochód uległ wypadkowi, a właściciel zdecyduje się na zakup innego auta na rynku wtórnym, w ramach assistance w wariancie Super może on skorzystać z weryfikacji stanu technicznego pojazdu przez eksperta.

– Usługa sprawdzenia używanego auta przed jego zakupem jest nieocenioną pomocą dla klientów, którzy nie mają wystarczającej wiedzy, by fachowym okiem ocenić stan pojazdu. Nasi eksperci zweryfikują 200 punktów kontrolnych w wybranym samochodzie z rynku wtórnego. Sprawdzą m.in. zgodność VIN z dokumentami, ocenią komorę silnika, w tym ślady wycieków, sprawdzą nalepki kontrolne, poziom płynów i oleju, grubość lakieru czy stan karoserii. Klient otrzyma szczegółowy raport wraz z realną wartością auta, a także potencjalnymi kosztami napraw – mówi Tomasz Piekarski, dyrektor Biura Produktów Komunikacyjnych PZU.

To nie jedyna nowość w ofercie ubezpieczyciela. W ramach PZU Auto Opony PZU gwarantuje pokrycie kosztów zakupu nowej opony, jeśli starej nie da się naprawić i nie minęły 3 lata od daty jej produkcji.

– PZU od lat jest partnerem wielu kierowców, na którym zawsze mogą polegać. Jako lider na polskim rynku ubezpieczeń staramy się sprostać potrzebom naszych klientów, zapewniając im kompleksową ofertę produktową. Stale poszerzamy nasze rozwiązania o kolejne udogodnienia. W razie awarii opony gwarantujemy szybką pomoc assistance. Zapewniamy wymianę koła na miejscu, holowanie do warsztatu wulkanizacyjnego, pokrycie kosztów naprawy opony lub zakupu nowej opony, jeśli starej nie można naprawić. Ta ostatnia usługa jest nowością na rynku i dostępna wyłącznie w PZU – dodaje Tomasz Piekarski.

Kampania ubezpieczeń komunikacyjnych wystartowała 5 września i potrwa do 16 października. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU. Działania będą prowadzone w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.

(AM, źródło: PZU)