„Masz wpływ na swoje życie” – pod takim hasłem największy polski ubezpieczyciel wystartował z nową kampanią ubezpieczeń na życie i zdrowie. Akcja skierowana jest zarówno do klientów grupowych, którzy ochroną ubezpieczeniową mogą objąć pracowników i ich bliskich, jak klientów indywidualnych i ich rodzin.
– Z badań przeprowadzonych w 2021 roku wynika, że jedynie 30% Polaków systematycznie poddaje się szeroko pojętym badaniom profilaktycznym. Do tego mniej niż 50% aktywnie dba o swoją fizyczną i psychiczną kondycję. PZU Życie jako odpowiedzialna firma prowadzi wiele inicjatyw, których celem jest zmiana społecznych nawyków i wypracowanie nowej postawy wśród naszego społeczeństwa. Nie ustajemy w wysiłkach, aby pomóc Polakom zadbać o lepszą jakość życia dla siebie i swoich bliskich, oferując m.in. bezpłatne badania profilaktyczne, prowadząc kampanie edukacyjne, a także poprzez szeroką ofertę ubezpieczeń życiowych – mówi Aleksandra Agatowska, prezeska PZU Życie.
Kampania potrwa do 17 grudnia. Działania prowadzone będą w internecie i mediach społecznościowych. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU.
(AM, źródło: PZU)