PZU: Szerszy zakres ubezpieczenia dla klientów platformy eBilet

0
983

PZU rozszerzył katalog zdarzeń objętych ochroną w ramach ubezpieczenia „Bezpieczny bilet”, dostępnego dla klientów platformy eBilet. Od 21 listopada osoby, które w wyniku nagłych zdarzeń nie będą mogły wziąć udziału w wydarzeniach kulturalnych, rozrywkowych lub sportowych, mogą ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów biletów w szerszym niż dotąd zakresie.

W nowej odsłonie „Bezpiecznego biletu” katalog zdarzeń został rozszerzony z 14 do 19 sytuacji, w których posiadacz biletu może ubiegać się o zwrot kosztów. Do zakresu dodano m.in. nieszczęśliwy wypadek, nagłe zachorowanie osoby bliskiej, wskazanie przez NFZ terminu wyjazdu do sanatorium lub rozpoczęcie nowej pracy w dniu wydarzenia. Nowe sytuacje zostały uwzględnione w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują kompleksowej ochrony przed nieprzewidzianymi okolicznościami.

O bezpieczeństwo nie muszą martwić się również osoby, które kupiły bilet na imprezę poza miejscem zamieszkania i poniosły koszty biletów kolejowych, lotniczych lub hotelu. Oprócz zwrotu ceny biletu, mogą one liczyć na rekompensatę kosztów podróży i zakwaterowania. Właściciele zwierząt domowych również zyskają – rozszerzone ubezpieczenie obejmuje chorobę pupila, powodującą koniecz­ność pozostania w domu w dniu imprezy.

– Nagła sytuacja w życiu może uniemożliwić udział w wyczekiwanym wydarzeniu, ale dzięki ubezpieczeniu nie musimy tracić pieniędzy wydanych na bilet. Współpraca z platformą eBilet pozwoliła nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie ubezpieczeniowe, a rozszerzenie jego zakresu zapewnia klientom jeszcze większą pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach, niezależnie od tego, czy chodzi o zdarzenia losowe, czy trudności w podróży – mówi Agnieszka Gocałek, dyrektorka biura bancassurance i programów partnerstwa strategicznego PZU.

(AM, źródło: PZU)