Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, PZU sonduje rynek pod kątem firm, które mogłyby zająć się jego obsługą w zakresie marketingu internetowego. Ostateczny dostawca tego typu usług zostanie wybrany w drodze przetargu.
Do końca przyszłego tygodnia potrwa poprzedzający przetarg proces RFI (request for information), w ramach którego zainteresowane firmy mogą przesyłać swoje zgłoszenia. W przetargu wybrany zostanie jeden podmiot (lub kilka), które będą obsługiwać kampanie reklamowe – oprócz działań z zakresu performance marketingu – całej Grupy PZU w sieci. Według portalu ubezpieczyciel zbiera też informacje w związku z planowanym przetargiem na obsługę w zakresie service design i UX, a jednocześnie prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję do kampanii promujących ubezpieczenia na życie.
Więcej:
„PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego”
https://www.wirtualnemedia.pl/…
(AM, źródło: Wirtualnemedia.pl)