Po pozyskaniu 2,7 tys. partnerów do PZU Sport największy polski ubezpieczyciel rusza na podbój rynku ofert benefitowych dla pracowników. Jego propozycja ma być jednym z filarów współpracy z klientami korporacyjnymi – informuje „Puls Biznesu”.
Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc, operatora i dystrybutora PZU Sport, mówi gazecie, że obecnie abonament sportowo-rekreacyjny jest oferowany pracodawcom zatrudniającym minimum 10 osób jako element systemu benefitów pracowniczych, który obejmuje pakiety ubezpieczeniowe, opiekę medyczną w PZU Zdrowie i tanie pożyczki w portalu PZU Cash. PZU Sport ma być zarządzany z poziomu aplikacji, zaś sam zakład będzie rozliczać się z obiektami sportowymi na zasadzie honorarium za wejście.
Według „PB”, liczba pozyskanych partnerów świadczy o konkurencyjności oferty PZU. Z kolei koszt abonamentu dla pracownika jest uzależniony od wielkości firmy i poziomu dofinansowania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Grzegorz Goluch uspokaja, że wbrew ubiegłorocznym informacjom o konsolidowaniu branży sportowej z zastosowaniem dumpingowych cen, jego propozycja nie jest zagrożeniem dla właścicieli obiektów. Podkreśla, że w tej chwili PZU nie myśli o własnej sieci klubów fitness, a o rozwoju i uplasowaniu produktu na rynku.
Grzegorz Goluch zaznacza, że jego firma liczy się z ewentualną kolejną falą zachorowań na Covid-19 i dlatego oferuje klientom możliwość zawieszenia opłat w przypadku lockdownu.
Więcej:
„Puls Biznesu” z 31 sierpnia, Karolina Wysota „PZU sprytnie buduje biznes sportowy”:
https://www.pb.pl/pzu-sprytnie-buduje-biznes-sportowy-1125974
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)