PZU w kampanii zwraca się do ekspertów z branży IT

0
537

W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej Grupa PZU promuje wśród ekspertów z branży IT oferowane przez siebie możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.

Rozpoczęta w listopadzie  kampania „Silni w IT” jest kontynuacją podjętych rok wcześniej działań employer brandingowych w obszarze technologii. Jej głównym celem jest promocja marki PZU jako atrakcyjnego pracodawcy wśród ekspertów z branży IT.

– Jestem pewien, że PZU to miejsce dla osób, które chcą mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość, technologię czy zespół. Cieszę się, że nasze działania w obszarze employer brandingu wpływają na wzrost świadomości marki pracodawcy PZU w  branży IT. W tym roku wielokrotnie komunikowaliśmy najważniejsze dla mnie wyróżniki IT PZU: nowoczesny sposób działania i zaawansowanie technologiczne – naprawdę warto z nami pracować. Nasze podejście do technologii bazuje na wiedzy oraz umiejętności efektywnej i jakościowej współpracy. Wiedza i zdolności, którymi dysponujemy, to dowód na to, że jesteśmy „silni w IT” – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. digitalizacji Grupy PZU.

W najnowszej kampanii pokazani są pracownicy Pionu Technologii Informatycznych PZU, zatrudnieni w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. Spot wizerunkowy „Silni w IT” wyświetlany w warszawskim metrze podkreśla, że zakład oferuje pracę zarówno dla developerów, architektów, administratorów i testerów, jak i dla project managerów, analityków IT, proxy product ownerów czy scrum masterów.

– Kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne w PZU kierujemy zarówno do profesjonalistów z  wieloletnim doświadczeniem, jak i absolwentów czy studentów. W komunikacji kampanijnej skupiamy się na konkretnych aspektach wyróżniających naszą organizację – stabilności zatrudnienia czy możliwościach rozwoju, ale również dostępności nowoczesnych technologii – mówi Anna Wardecka, dyrektorka zarządzająca ds. HR Grupy PZU. – Komunikacja skierowana do branży IT już drugi raz będzie widoczna pod hasłem „Silni w IT” – pierwsza kampania pod tym hasłem sprawiła, że nasza rozpoznawalność wśród ekspertów technologicznych wzrosła, co wpłynęło na decyzję o kontynuowaniu działań kampanijnych w tym roku – dodaje.

(AM, źródło: PZU)