PZU wspiera zwycięzcę „The Voice Kids”

0
390

26 czerwca na kanale VEVO miała miejsce premiera teledysku Marcina Maciejczaka do piosenki „Deszcz i bez”. Młody artysta jest zwycięzcą ostatniej edycji programu telewizyjnego TVP2 „The Voice Kids”. Nagranie singla i teledysku ufundował PZU, który był sponsorem programu.

– Cieszymy, że możemy wspierać utalentowanych młodych ludzi. Wierzę, że nagroda, którą ufundował PZU, pomoże Marcinowi rozwinąć skrzydła w branży muzycznej. Dzięki programom takim jak „The Voice Kids” uzdolnione dzieci mogą podążać za swoimi marzeniami i rozwijać talent. Życzę Marcinowi i wszystkim uczestnikom programu wytrwałości i dalszych sukcesów – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzająca ds. Marketingu i Relacji z Klientem PZU.

PZU był sponsorem popularnego talent show „The Voice Kids” już po raz trzeci.

(AM, źródło: PZU)