W ostatni weekend lipca po raz pierwszy rozdano nagrody redakcji „Wprost” pod nazwą „Tuzy Biznesu”. Jedną z wyróżnionych firm był PZU Zdrowie, doceniony za działania na rzecz ochrony zdrowia Polaków, które podjął w trakcie pandemii Covid-19.
Oliwer Kubicki, członek zarządu PZU Zdrowie, odbierając nagrodę w imieniu spółki, powiedział, że dla firmy działającej w obszarze medycznym, wyróżnienie w tym pełnym wyzwań czasie to wyjątkowy zaszczyt. – Nagrodę dedykujemy naszym pracownikom, którzy nie zostawili pacjentów w trudnym czasie. Dziękujemy naszym lekarzom, całemu personelowi medycznemu, który często z poświęceniem świadczy pomoc w okresie pandemii – zaznaczył.
Kapituła konkursowa doceniła zaangażowanie społeczne PZU Zdrowie, w tym kampanię informacyjną na temat koronawirusa. „PZU Zdrowie to firma, która zdecydowała się w tym trudnym czasie zadbać o zdrowie fizyczne i psychiczne wszystkich Polaków. Zapewniła wsparcie ludziom, którzy stali na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, lekarzom i pielęgniarkom. Uruchomiła także darmowe porady telemedyczne, z których skorzystało ponad 20 tys. osób. Każdego dnia pandemii czekała na pacjentów w swoich placówkach medycznych. Edukowała, jak poradzić sobie z izolacją domową i bezpiecznie żyć w nowej rzeczywistości. Krótko mówiąc, postawiła na rzetelne informacje i realne wsparcie” – brzmiało uzasadnienie.
„Tuzy Biznesu” to wyróżnienie dla tych przedsiębiorstw, które nie boją się iść pod prąd, nie unikają podejmowania ryzykownych decyzji, skutecznie pomnażają kapitał i tworzą wartość firmy w dłuższym okresie. Nagrody wręczono w trakcie sportowo-biznesowego wydarzenia „Graj o Swój Biznes”, którego organizatorem jest Manager Business Hub.
(AM, źródło: PZU Zdrowie)