Zarówno Polacy wypoczywający w kraju, jak i turyści z zagranicy mogą skorzystać ze zdalnych konsultacji lekarskich. Jako pierwsi z rozwiązania skorzystają klienci ogólnopolskiej sieci hoteli Interferie, ale oferta PZU Zdrowie jest dostępna dla wszystkich sieci hotelowych działających w Polsce.
– Usługa, którą wprowadzamy, jest manifestacją naszego myślenia o komforcie życia przy równoczesnym dostrzeganiu potrzeb wynikających ze zmieniającej się globalnej sytuacji. PZU w oczywisty sposób zależy na jakości życia i bezpieczeństwie naszych klientów – powiedziała Aleksandra Agatowska, pełniąca obowiązki prezesa PZU Życie.
– Branża hotelarska szczególnie teraz potrzebuje wsparcia w zapewnieniu bezpieczeństwa swoim gościom. Nasze usługi telemedyczne stanowią odpowiedź na wyzwania, przed którymi stoi sektor turystyczny – podkreśliła Anna Janiczek, prezes zarządu PZU Zdrowie.
– Naszym celem jest pomoc pacjentom, którzy mają utrudniony dostęp do opieki medycznej w czasie wyjazdu czy urlopu. Każdy, kto wybiera się na urlop, chce mieć pewność, że w razie potrzeby w łatwy sposób będzie mógł uzyskać szybką poradę lekarską, e-receptę czy skierowanie na badania. Okres społecznej kwarantanny pokazał, że Polacy przekonali się do rozwiązań telemedycznych i chętnie z nich korzystają – dodał Oliwer Kubicki, członek zarządu PZU Zdrowie odpowiedzialny za obszar innowacji.
Dzięki rozwiązaniu PZU Zdrowie goście będą mogli bezpłatnie skorzystać z porad telemedycznych. Niezależnie od pory dnia otrzymają fachową pomoc lekarską. W razie potrzeby zostanie im wystawione skierowanie na badania oraz e-recepta.
Nowa oferta PZU Zdrowie dostępna jest dla wszystkich sieci hotelarskich w Polsce. W ramach współpracy z Interferie skorzystają z niej goście wypoczywający w hotelach i obiektach położonych w Świnoujściu, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Świeradowie-Zdroju i Szklarskiej Porębie. Podczas meldowania się w hotelu gość otrzyma kod aktywacyjny umożliwiający dostęp do teleporad internisty i pediatry poprzez portal mojePZU. Opieka telemedyczna PZU Zdrowie trwa przez cały okres pozostawania w hotelu w ramach pobytów 7- i 14-dniowych. Z usługi można skorzystać przez cały rok.
– Dzięki współpracy z PZU Zdrowie możemy rozszerzyć pakiety o kolejny nowy produkt na rynku turystycznym, a mianowicie świadczenie usług medycznych w formie konsultacji telefonicznych w ramach pakietów pobytowych – powiedział Łukasz Ciołek, prezes zarządu Interferie.
(AM, źródło: PZU Zdrowie)