Do zespołu LINK4 dołączył Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor Pionu Marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.
Rafał Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a kolejne umiejętności marketingowe i liderskie zdobywał w The Coca-Cola Company. Odpowiadał tam za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty, takie jak UEFA Euro 2012. Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy. Jako kierownik marketingu w zespole centralnym CEE The Coca-Cola Company odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Smartwater na ponad 10 rynkach w Europie.
Doświadczenie biznesowe i menedżerskie rozwijał następnie w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.
– Cieszę się, że moją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreśla Rafał Jakubowiak.
(AM, źródło: LINK4)