Rankomat przygotował kampanię reklamową, w której przypomina, że na wakacje warto zabrać ze sobą ubezpieczenie turystyczne chroniące przed dodatkowymi wydatkami związanymi np. z kosztami leczenia w przypadku choroby lub nieszczęśliwego wypadku. Centralnym elementem akcji jest spot reklamowy, do którego został zaangażowany ambasador marki, Hubert Urbański.
– Polacy są spragnieni podróżowania – wszystko wskazuje na to, że nadchodzący sezon będzie rekordowy. Polisa turystyczna zapewnia spokój ducha i finansową ochronę w przypadku nieoczekiwanych sytuacji. Poprzez naszą kampanię staramy się wyrobić w konsumentach nawyk „pakowania” polisy turystycznej na każdy wyjazd zagraniczny, niezależnie od jego długości, celu i destynacji. Mając na uwadze rosnące koszty życia, a co za tym idzie podróży, poprzez nasze działania edukujemy i pomagamy w wyborze optymalnego rozwiązania dla naszych klientów. Tak aby bez przeszkód mogli cieszyć się wymarzonymi wakacjami – komentuje Dawid Pożoga, CMO Rankomat.
Spoty porównywarki będzie można obejrzeć w różnych odsłonach w telewizji i internecie. Rankomat planuje także działania w social mediach. Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce firmy wraz z agencją Przestrzeń.
(AM, źródło: Rankomat)