PZU zachęca do ubezpieczania się na wyjazd

0
347

W związku z rozpoczynającym się sezonem urlopowym PZU wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia.

– Ubezpieczenie PZU Wojażer jest jak parasol ochronny, który minimalizuje niedogodności. W tym przypadku niedogodności związane z niespodziewanymi sytuacjami, które mogą zakłócić nasz często długo wyczekiwany wypoczynek. Dlatego w kampanii chcemy podkreślać, że dzięki polisie nasze wakacje będą spokojne, a pomoc uzyskamy nawet w najdalszych zakątkach świata. Cieszę się również, że kolejny raz w naszej komunikacji pojawi się Iga Świątek, która pomoże nam dotrzeć do kolejnych klientów – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji PZU.

Podczas kampanii marketingowej, która rozpoczęła się 6 czerwca, będą realizowane szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W materiałach marketingowych ponownie pojawi się tenisistka Iga Świątek. Kampania potrwa do 13 sierpnia.

(AM, źródło: PZU)