Ruszyła nowa kampania Rankomat, w której firma zachęca do porównywania cen i wyboru najkorzystniejszej dla siebie polisy.
Główną częścią nowej kampanii porównywarki są spoty telewizyjne. 15-sekundowe filmy reklamowe będą pojawiać się w różnych wariantach i zostaną poświęcone poszczególnym elementom oferty porównywarki, np. na assistance krótkoterminowym, RankoPomocy Prawnej czy niskiej cenie za OC. W sumie zaplanowano sześć spotów, a w każdym z nich będzie można zobaczyć ambasadora marki, Huberta Urbańskiego.
– W spotach pokazujemy, że dzięki rankomat.pl znalezienie najlepszej oferty to tylko kilka kliknięć. Wybierając naszą multiporównywarkę, można zapomnieć o stercie papierów, a nawet dacie końca polisy. Wszystkie dokumenty prześlemy drogą elektroniczną i przypomnimy o kończącym się ubezpieczeniu. Klienci cenią sobie działanie na przejrzystych zasadach oraz gdy marka działa w ich interesie. We wszystkich tych aspektach mogą oni liczyć na rankomat.pl, o czym opowiada nasza najnowsza kampania – mówi Michał Gołota, Brand Manager Rankomat.
Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Efekty kampanii można zobaczyć w TV, internecie oraz w social mediach marki. Pierwsze jej elementy zostały opublikowane 17.10. Spoty są dostępne także na kanale YouTube firmy.
(AM, źródło: Rankomat)