UNIQA wdrożyła dwa nowe roboty programowe. Pierwszy z nich ma zadanie wesprzeć agentów w procesie sprzedaży, drugi pomaga w likwidacji szkód – podał serwis cashless.pl.
Robot numer jeden zajmuje się wystawianiem polis flotowych. Według UNIQA, dzięki jego zastosowaniu udało się trzykrotnie skrócić średni czas tego procesu do średnio trzech minut. Natomiast zadaniem drugiego robota jest informowanie klienta o aktualnym statusie jego sprawy. Portal wskazuje, że od początku września UNIQA wysłała już w ten sposób 15 tys. wiadomości. Cashless.pl zwraca uwagę, że w ciągu ostatnich dwóch lat zakład wdrożył ponad 20 różnych automatyzacji wspierających pracę w różnych obszarach UNIQA.
Więcej:
cashless.pl z 14 października, Ida Krzemińska-Albrycht „Dla Uniqi pracują dwa nowe roboty. Zobaczcie, czym się zajmują”:
https://www.cashless.pl/8696-uniqa-nowe-roboty
(AM, źródło: cashless.pl)