W pierwszym miesiącu 2022 roku najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki poświęcone innowacjom technologicznym w spółkach VIG Polska, ESG w ubezpieczeniach oraz assistance samochodowemu.
Liderem słuchalności był odcinek nr 168, zatytułowany „Compensa innowacyjnie”. Gość programu Rafał Mosionek, wiceprezes Compensy, wskazał projekty technologiczne, które okazały się biznesowo najbardziej znaczące w ubiegłym roku. Ekspert wyjaśnił również, w jaki sposób generować innowacje wewnątrz organizacji oraz podzielił się swoją opinią na temat blasków i cieni współpracy z insurtechami.

Drugie miejsce pod względem słuchalności przypadło odcinkowi nr 170, noszącemu tytuł „ESG i ubezpieczyciele”. Uczestniczące w programie Irena Pichola z Deloitte i Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie, opowiedziały o tym, czym jest ESG i co oznacza dla polskich ubezpieczycieli. Ekspertki wskazały m.in. największe szanse i wyzwania dla ubezpieczycieli w obszarze ESG, a ponadto sprecyzowały miejsce ESG w strategii PZU oraz sposób, w jaki przekłada się to na konkretne projekty biznesowe grupy w 2022 roku.

Na najniższym stopniu podium znalazł się odcinek nr 169 pod tytułem „Turbo assistance na zimowy wyjazd”. Podczas programu, w którym udział wzięła Joanna Borowiec z Ergo Hestii, można było dowiedzieć się m.in., od czego zależy satysfakcja klienta z usługi assistance. Ekspertka sopockiego ubezpieczyciela wskazała również, kiedy warto wybrać assistance z szerszym zakresem, a kiedy wystarczy wariant podstawowy.

Całkowita liczba pobrań podcastów w styczniu: 990.
AM