Od października agencja d*fusion communication świadczy usługi public relations dla Grupy PZU.
Do zadań agencji należy wsparcie spółek grupy w realizacji strategii komunikacji, działania o charakterze wizerunkowym oraz public relations. Agencja d*fusion będzie także wspierała firmę w komunikacji dotyczącej kluczowych dla firmy produktów i usług, zgodnie ze strategią Grupy PZU.
– Grupa PZU mocno zmienia swoje oblicze, korzystając z nowych technologii i przechodząc transformację w wielu obszarach. Liczba projektów, które z sukcesami wdrażamy i ciągły proces zmiany wymagają wsparcia ze strony doradców rozumiejących nasz biznes i naszą pozycję. Wierzymy, że d*fusion będzie dla nas wsparciem w każdym z wielu obszarów naszej komunikacji – powiedział Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy PZU.
– Strategia #nowePZU kładzie nacisk na coraz bliższą obecność w życiu klientów, cyfryzację procesów oraz wykorzystanie nowych technologii. Takie usługi, jak PZU GO, portal i aplikacja Moje PZU oraz dynamicznie rosnąca sieć medyczna już dzisiaj wpływają na poprawę komfortu życia i zdrowie wielu Polaków. Uczestnictwo w działaniach komunikacyjnych wspierających realizację tej śmiałej wizji rozwoju jest dla nas ogromnym wyróżnieniem – powiedział Łukasz Malczewski, partner zarządzający d*fusion communication.
(AM, źródło: prnews.pl)