5 skutecznych sposobów na zdalną sprzedaż

0
933

Od dawna obserwujemy zmianę oczekiwań klientów i szybką reakcję rynku na nowe potrzeby zakupowe. Ta przemiana musi dotyczyć także ubezpieczeń – klient chce kupować wygodnie, szybko, mieć szeroki wybór. Nie chce tracić czasu na formalności, długą analizę ofert. Proces zakupu ubezpieczenia ma być przyjemny i bezproblemowy.

Nie można dziś zadowolić klienta, pracując tradycyjnie. Z tradycji agent powinien zostawić tylko fachowe doradztwo, bo ta część naszej pracy jest wciąż na wagę złota.

Ofertowanie i sprzedaż – wygodnie w jednym systemie

Przy zdalnej sprzedaży liczy się czas – czas agenta i klienta. Dlatego przygotowanie ofert musi przebiegać sprawnie. Rozwiązaniem dla agenta jest jeden spójny system, który kalkuluje składki kilkunastu TU jednocześnie i pozwala przygotować graficzną ofertę PDF dla klienta.

W tym samym systemie wystawiamy polisę, gdy klient podejmie decyzję. Rozliczenie dokumentów i prowizji także odbywa się wygodnie z jedną firmą.

Aplikacja mobilna – jeszcze łatwiej i szybciej

Czas to pieniądz – wie o tym każdy agent. Dlatego od dwóch lat nasi partnerzy pracują z aplikacją mobilną, która pozwala skanować kod aztec ze zdjęcia dowodu rejestracyjnego, kalkulować składkę komunikacyjną w ekspresowym tempie, wygodnie dodawać zdjęcia do polis autocasco z galerii zdjęć w telefonie.

Z aplikacji można przesłać klientowi przypomnienie o wznowieniu polisy czy badaniu technicznym. Większość partnerów Open Brokers pracuje z aplikacją na co dzień, a do dziś przeprowadzono w niej 8500 kalkulacji polis komunikacyjnych.

Formalności – zdalne RODO oraz IDD

Nowe przepisy nie ułatwiły pracy agentom. Na szczęście dzięki nowoczesnym rozwiązaniom można sprawnie i wygodnie dopełnić ustawowych formalności. Z systemu Open Brokers wysyłamy do klientów wiadomości e-mail związane ze zgodami RODO oraz obowiązkami wynikającymi z IDD.

Klient otwiera wiadomość, akceptuje oświadczenia jednym kliknięciem, a informacje pojawiają się w systemie. Formalności nie muszą być trudne – można je realizować nowocześnie, szybko i wygodnie.

Wznowienia online – dla wygody klienta i agenta

Wznowienia są ważnym elementem pracy każdego agenta. To na nich buduje się stabilny biznes na lata. Jak sprawić, żeby praca przy wznowieniu np. polisy nieruchomości zajmowała jeszcze mniej czasu?

W Open Brokers od kilku lat wznawiamy polisy online. Klient otrzymuje przygotowaną ofertę automatycznie z systemu i na stronie www podejmuje decyzję o zakupie. Polisę otrzymuje tego samego dnia.

Oferty wysyłamy z odpowiednim wyprzedzeniem, aby żadne wznowienie nie umknęło uwadze agenta. To zwiększa skuteczność, oszczędza czas, a dla klienta jest wygodną i nowoczesną formą zakupu ubezpieczenia.

Szkolenia online – rozwój agenta

Agent potrzebuje aktualnej wiedzy o ubezpieczeniach, a jeśli chce rozwijać sprzedaż, szuka nowych możliwości. W Open Brokers realizujemy nasz autorski program Akademii Ubezpieczeń. 24. edycja przyciąga kolejnych kilkudziesięciu agentów. Kiedyś stacjonarnie – dziś w pełni zdalnie i na żywo pokazujemy nowoczesny świat ubezpieczeń majątkowych i życiowych, aby każdy agent miał szansę rozwijać swoje kompetencje.

W Open Brokers od sześciu lat stawiamy na innowacje dla agentów ubezpieczeniowych. Obserwujemy trendy na rynku i wiemy, że poza doradztwem klienci oczekują od ubezpieczeń czegoś więcej. Dlatego każdego roku wdrażamy kilkanaście kolejnych rozwiązań, które usprawniają pracę agentów, oszczędzają ich czas, a jednocześnie pokazują klientom nowoczesną stronę ubezpieczeń.

Z innowacjami Open Brokers agent szybko zyskuje przewagę nad swoją konkurencją i łatwiej zdobywa kolejne polecenia.

www.openbrokers.pl