UNIQA rozpoczęła kampanię produktową
Pomyśl, ile można zdziałać razem – pod takim hasłem ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej UNIQA. Od 5 kwietnia...
Ponad 150 mln zł rocznego przypisu Euroins w Polsce
151 mln zł zebranych składek przy dynamice na poziomie 253% – taki rezultat sprzedażowy osiągnął Euroins w Polsce w...
D&O nie zawsze zabezpieczy przed roszczeniami sygnalistów
Wdrożenie przepisów dyrektywy w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii Europejskiej (dyrektywa o sygnalistach) spowoduje, że członkowie...
Aviva z nową propozycją dla dużych rodzin
Aviva wprowadziła kolejną ofertę dla dużych rodzin – zniżkę w ubezpieczeniu Twoje Życie. Jeśli klient ubezpieczy co najmniej...
PZU nie obawia się konsolidacji rynku
W wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU SA, zadeklarowała, że pomimo postępującej konsolidacji sektora ubezpieczeń w Polsce...
Broker MJM Holdings stawia na różnorodność
MJM Holdings chce zostać czołową grupą brokerską z polskim kapitałem. W realizacji tych planów mają mu pomóc przejęcia...
Europa Ubezpieczenia szykuje aplikację z ubezpieczeniami na żądanie
TU Europa zastrzegła w Urzędzie Patentowym znak słowny app2U. Cashless.pl dowiedział się, że taką nazwę będzie nosiła nowa...
Polisy komunikacyjne Link4 w bankowości internetowej Alior Banku
Alior Bank wprowadził możliwość zakupu ubezpieczenia OC i AC Link4 za pośrednictwem bankowości internetowej Alior Online. Usługa jest...
Phinance uruchamia serwis do zakupu prostych ubezpieczeń
W marcu wystartowała Finli.pl – nowa platforma, na której można kupić online kilka rodzajów ubezpieczeń. Jej właścicielem jest...
FormUp wesprze Nationale-Nederlanden w kanale digital
Agencja FormUp wygrała przetarg na obsługę Nationale-Nederlanden. Firma będzie odpowiadać za planowanie oraz realizację kampanii performance nastawionej na...