Mastercard i AXA z ofertą dla MŚP

0
541

W ramach rozpoczętej kampanii wsparcia biznesu Mastercard wraz z partnerami oferuje użytkownikom swoich kart firmowych szereg bezpłatnych benefitów. Najnowsza oferta opiera się na zachęcaniu przedsiębiorców do użytkowania firmowej karty i korzystania z dodatkowych, bezpłatnych benefitów w ramach dwóch obszarów: ochrony ubezpieczeniowej oraz usług telekomunikacyjnych. Opracowane zostały one we współpracy z  AXA oraz Orange Polska.

– Oferta powstała, aby wesprzeć przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu oraz docenić ich wysiłki w stawianiu czoła trudnej sytuacji w czasie pandemii. Dajemy tym superbohaterom naszych czasów dodatkowe narzędzie, za którym idą nowe korzyści. W Mastercard zdajemy sobie sprawę z tego, że gdy kryzys dotyka przedsiębiorców, skutki tego ponoszą też całe społeczności. Nasza oferta jest więc naszym wkładem w pomoc dla nich – tłumaczy Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

W ramach bezpłatnego pakietu benefitów każdy użytkownik karty firmowej Mastercard aktywować może pakiet ochrony ubezpieczeniowej bez dodatkowych opłat, w tym: gwarancję najniższej ceny – przedsiębiorca może otrzymać różnicę pomiędzy ceną zakupu a wskazaną, niższą ceną za ten sam artykuł w innym sklepie on-line (w ciągu 30 dni od daty transakcji); przedłużoną gwarancję producenta na artykuły AGD, elektronikę, sprzęt komputerowy i mobilny, jak np. smartfony czy laptopy, ochronę zakupionych w internecie towarów przed kradzieżą lub zniszczeniem, w ciągu 30 dni od daty zakupu; zwrot wartości utraconej gotówki wypłaconej z dowolnego bankomatu w Polsce lub za granicą, w przypadku jej kradzieży do 24 godzin od momentu wypłaty.

Promocja dotyczy zarówno już użytkowanych, jak również nowo wydanych kart firmowych Mastercard.

Kampania marketingowa informująca o nowej ofercie Mastercard wystartowała 18 maja. Ma ona na celu dotrzeć do możliwie dużej grupy przedsiębiorców i zachęcić ich do skorzystania z dodatkowych, bezpłatnych narzędzi wspierających ich biznes. Komunikacja marketingowa obejmie kanały digital (kampania banerowa, komunikacja w social mediach, mailingi), kanały własne banków-wydawców kart firmowych oraz kanały własne Mastercard i Orange.

(AM, źródło: Mastercard Polska)