Oszczędność głównym przekazem najnowszej kampanii CUK Ubezpieczenia

0
679

22 lutego ruszyła nowa kampania CUK Ubezpieczenia, której głównym celem jest przekazanie klientom, że mogą wiele zaoszczędzić dzięki porównywaniu setek ofert oraz wsparciu doradcy wspomaganego nowoczesnymi technologiami, uosabianymi przez brand hero superCUK. Kampania off-line i on-line jest zaplanowana na prawie cały rok.

W spocie, którego hasłem przewodnim jest „sprawdź, ile Ty możesz zaoszczędzić!”, rolę pierwszoplanową odgrywają klient – mężczyzna 35+ oraz doradca CUK Ubezpieczenia.
– Akcja naszej nowej reklamy toczy się w placówce, bo to wciąż najważniejszy kanał sprzedaży polis. Głównymi bohaterami są doradca i klient, bo to dzięki ich relacji i wspólnemu zaufaniu możemy zaoferować najlepsze, wybrane z setek propozycji produkty ubezpieczeniowe oraz proponować dodatkowe, zindywidualizowane rozwiązania. W reklamie pojawia się również nasza brand hero SuperCUK, symbolizująca nasze cyfrowe kanały kontaktu i sprzedaży – opisuje Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.

Najnowsza reklama CUK Ubezpieczenia będzie wyświetlana najpierw w internecie, a potem w telewizji.


(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)