Wspólna kampania Provident i AXA z okazji sprzedaży 1,5 mln polis

0
208

W ramach trwającej od 2014 roku współpracy Provident Polska i Grupy AXA zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia – grupowych i indywidualnych – z klientami firmy pożyczkowej. Z tej okazji oba podmioty postanowiły przeprowadzić wspólną kampanię wizerunkową. Akcja wystartuje na początku marca.

– W relacji z Providentem liczy się dla nas przede wszystkim możliwość długofalowej współpracy i pewność, że jakość sprzedaży oraz obsługa klientów są na najwyższym poziomie. To, że z naszych ubezpieczeń korzysta tak wielu klientów jest bardzo dużym sukcesem i zachęca do ciągłego rozwoju oferty. Nowości zaczniemy testować w najbliższych miesiącach – mówi Artur Kozak, dyrektor departamentu rozwoju oferty i wdrożeń AXA.

– Ciągle wzbogacamy naszą ofertę w oparciu o sugestie naszych klientów. Odpowiadając na ich potrzeby, wspólnie z firmą AXA opracowaliśmy ofertę ubezpieczeń – podkreśla Katarzyna Szerling, dyrektor ds. Marketingu Provident Polska. – Produkt cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów. Od początku współpracy zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta – dodaje.

Ochronę ubezpieczeniową w ramach 1,5 mln ubezpieczeń indywidualnych i grupowych w okresie 2015–2020 świadczyły życiowa i majątkowa spółka AXA. W przypadku pierwszego rodzaju umów Provident Polska odgrywał rolę agenta ubezpieczeniowego, natomiast w przypadku drugiego – ubezpieczającego.  

Wspólny spot Providenta i AXA utrzymany jest w rodzinnym klimacie, charakterystycznym dla reklam pożyczkodawcy. W kampanii firmy komunikują sukces swojej współpracy w ramach oferowania produktów ochronnych i dziękują klientom za zaufanie, jakim je obdarzyli.

W ramach kampanii wizerunkowej spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Będzie go można obejrzeć również online.

Spot jest dostępny pod adresem:

Provident współpracuje z AXA od 2014 roku. Współdziałanie obu firm to nie tylko oferta ubezpieczeń, ale także wspólne projekty kulturalne. W ubiegłym roku Provident i AXA zaangażowały się w organizację najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego w Polsce:  „Kino Letnie Sopot–Zakopane”. 2020 rok firmy rozpoczęły kolejnym przedsięwzięciem. „Plan na kino”. To objazdowy projekt, który docelowo odwiedzi 100 polskich miejscowości.

AM, news@gu.com.pl

(źródło: Provident)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here