SAS zaprasza kadrę kierowniczą na spotkanie poświęcone cyklowi życia klienta ubezpieczeniowego

0
200

19 maja w Warszawie odbędzie się spotkanie zatytułowane „Insurance Inspiration Day. Cykl życia klienta ubezpieczeniowego”. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez SAS dla kadry kierowniczej zakładów ubezpieczeń jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Nowe technologie wpływają na każdy etap cyklu życia klienta: od akwizycji, przez wycenę, obsługę, zarządzanie obszarami ryzyka i zgodności, aż do zapewnienia klientowi maksymalnie spójnego i spersonalizowanego doświadczenia. SAS, współpracując z ubezpieczycielami z całego świata, zgromadził bogaty zasób doświadczeń i dobrych praktyk w tym obszarze. I teraz chce podzielić się nimi z kadrą kierowniczą zakładów ubezpieczeń.

Okazją do tego będzie spotkanie stacjonarne, które odbędzie się 19 maja. W jego trakcie eksperci SAS przedstawią cykl życia klienta ubezpieczeniowego z uwzględnieniem takich tematów, jak:

  • akwizycja i pricing,
  • potencjał sztucznej inteligencji w zarządzaniu relacją z klientem,
  • optymalizacja procesu szkodowego,
  • wpływ zielonej transformacji na ubezpieczenia (ESG),
  • rozwiązania oparte na chmurze.

Podczas spotkania głos zabiorą Marcin Hadyś, Head of Sales, Financial Institutions i Michał Pieprzny, Country Leader – obaj SAS Polska, Zuzanna Karolak, Forensic & Compliance Lead, Dariusz Jańczuk, Principal Business Solutions, Marta Prus-Wójciuk, Principal Business Solutions Manager, Customer Advisory, oraz Piotr Kramek, Data Science Manager, Customer Advisory – wszyscy SAS Central Europe. Ponadto w trakcie konferencji wystąpią: Piotr Czetwertyński, Digital Data Innovation Senior Principal Accenture, Marcin Ramotowski, Regional Customs Strategic Processes Development Manager JT Weston, i Przemysław Janicki, Principal Risk Solutions Consultant, CEE & SE E Risk CxP Team.

Prelegenci opowiedzą o optymalizacji i bezpieczeństwie procesów szkodowych z wykorzystaniem SI, zaletach połączenia chmury i analityki w zakładach ubezpieczeń, wpływie ESG na decyzje biznesowe w zakładzie ubezpieczeń oraz roli marketingu hybrydowego w budowaniu relacji z klientem na przykładzie ubezpieczyciela z Europy.

Spotkanie odbędzie się 19 maja 2022 r., w godz. 9:00–14:00 w Villa Foksal, ul. Foksal 3/5 w Warszawie.

Rejestracja:

https://www.sas.com/pl_pl/events/2022/insurance-inspiration-day-2022.html#register

(AM)