Stabilność, bezpieczeństwo we współpracy i wiarygodność

0
570

W grudniu Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa otworzyła swoją pierwszą placówkę partnerską. W Warcie k/Sieradza symboliczną wstęgę przecięli prezes NAU Ubezpieczenia Adam Rowicki oraz właściciel nowej placówki Kamil Olejnik.

Kanał multiagencyjny w NAU doceniany jest przez pośredników, którzy coraz liczniej współpracują z firmą. Łatwość otwierania placówek i dobra współpraca sprawiają, że projekt realizowany od 2016 r. rozwija się niezwykle dynamicznie.

Wraz ze swoimi partnerami biznesowymi NAU Ubezpieczenia otwiera wspólne punkty obsługi oraz sprzedaży ubezpieczeń i innych produktów oferowanych przez firmę. W najbliższym czasie ma powstać kolejnych dziewięć placówek partnerskich w różnych częściach Polski.

Otwieraniu nowych placówek sprzyja również nowy system sprzedaży polis NAU24. NAU24 standaryzuje pracę agencji, zaspokaja większość jej potrzeb, przyśpiesza i ułatwia obsługę klienta.

Obecnie system pozwala nie tylko porównać składki komunikacyjne w 15 towarzystwach ubezpieczeniowych, wystawić polisy bez konieczności przechodzenia na strony poszczególnych ubezpieczycieli czy zawrzeć polisę zdalnie, ale też automatyzuje proces kontynuacji portfela komunikacyjnego. Dzięki temu agent może poświęcić więcej czasu na rozwijanie relacji z klientem i wprowadzanie bardziej wymagających produktów ubezpieczeniowych do swojej oferty.

NAU24 pozwala szybciej wdrożyć nowych pracowników w Agencji, dzięki czemu otwieranie kolejnych punktów sprzedaży jest prostsze, przy zachowaniu wysokiego poziomu obsługi klienta.

Program NAU24 jest stale rozwijany. Obecnie na etapie testów są już produkty majątkowe, a kolejne czekają na wdrożenie.

– Żyjemy w ciekawych, ale trudnych czasach, pełnych wyzwań i niepewności, a NAU jest dobrą platformą współpracy i bezpieczną przystanią dla agentów chcących dalej rozwijać swój biznes przy wsparciu silnego i wiarygodnego partnera – podkreśla Adam Rowicki, prezes NAU Ubezpieczenia. – Otwarcie pierwszej placówki z logo NAU Ubezpieczenia jest konsekwencją realizowanej strategii i naszej postawy podczas pandemii, podczas której udzieliliśmy wszystkim współpracującym z nami agentom wsparcia finansowego w ramach Tarczy 5.0.

Oczywiście od początku pokazywaliśmy nasze mocne strony, takie jak stabilność, bezpieczeństwo we współpracy i wiarygodność. Pandemia pozwoliła agentom sprawdzić nasze słowa i pokazała, że mają one pokrycie. Dzięki temu rok 2021 kończymy z dynamicznym wzrostem, otwieraniem z naszymi agentami kolejnych placówek pod szyldem NAU i dalszą ekspansją. Budujemy długofalowe partnerskie relacje z agentami, pozwalamy im się rozwijać samodzielnie i wspieramy, gdy potrzebują naszej pomocy.