Z początkiem czerwca spółki ARC Europe w Polsce i Francji zaczynają działać pod wspólną marką. W związku z tym Starter24 zmienia nazwę na ARC Europe Polska.
Ostatnie lata były dla ARC Europe okresem wdrażania jednej platformy, która obejmuje usługi assistance w segmencie producentów/importerów samochodów (OEMy), ofertę assistance dla elektromobilności i dostarczanie usług opartych o dane, takich jak bCall, eCall, SVT (Stolen Vehicle Tracking) czy przewidywanie i zapobieganie awariom. Powstanie grupy zatrudniającej 700 osób, z oddziałami w 5 krajach to naturalna ewolucja firmy jako dostawcy jednej platformy mobilności dla branży motoryzacyjnej.
ARC Europe rozpoczęło proces transformacji, wykorzystując istniejące zasoby dla poprawy konkurencyjności i zapewnienia cyfrowych doświadczeń dla klientów z segmentu B2B oraz partnerów B2B2C. Do zespołu dołączyli również analitycy danych i programiści, dzięki czemu firma poszerzyła swoje kompetencje o nowe umiejętności. Pozwoliło to na stworzenie oferty usług connected cars zwiększających bezpieczeństwo na drodze oraz proaktywne rozwiązania assistance oparte na komunikatach i alertach z samochodu.
– Obecna sytuacja pandemiczna jest wyzwaniem dla naszej branży, ale zmotywowała nas także do realizacji niezwykle ważnych strategicznych inwestycji w obszarze usług EV i connected car oraz naszych rozwiązań pozytywnego assistance, opartego na analizie danych, przewidywaniu i zapobieganiu awariom – mówi Stefano Sarti, dyrektor zarządzający ARC Europe. – Plany strategiczne, których realizację rozpoczęliśmy w 2016 roku, stają się dziś naszą nową normalnością. Działamy jako dostawca jednej platformy, dzięki czemu rozwijamy naszą współpracę z producentami/importerami samochodów (OEMy). Podejmujemy nowe działania z innymi podmiotami w zakresie ekosystemu mobilności, takimi jak najwięksi dealerzy, dostawcy części zamiennych, firmy ubezpieczeniowe i leasingowe czy dostawcy infrastruktury w branży mobilności. To sprawia, że z naszą pomocą oni także mogą wdrażać zmiany w swoich firmach – podkreśla.
Ujednolicenie marki otwiera też nowy rozdział w historii Starter24.
– To wielki krok dla ARC Europe Polska oraz naszych partnerów biznesowych. Dzięki temu wzmocnimy nasz rozwój na polskim rynku i będziemy w pełni rozpoznawalni jako część międzynarodowego koncernu wspieranego przez największe europejskie automobilkluby – wyjaśnia Marek Zefirian, CEO ARC Europe Polska. – Zwiększy to nasze możliwości inwestycyjne oraz pozwoli czerpać korzyści z synergii, jakie grupa stworzy w ramach zróżnicowanej struktury. Wierzymy, że dzięki wspólnej tożsamości będziemy w stanie szybciej i sprawniej reagować na nowe wyzwania biznesowe i zmieniające się potrzeby partnerów i klientów.
(AM, źródło: ARC Europe Polska)