Sukces na własnych warunkach. Jak Superpolisa wspiera agentów w nowoczesnym świecie ubezpieczeń

0
406

Klienci szukają już nie polisy, ale bezpieczeństwa i spokoju ducha, w związku z tym rola doradcy ubezpieczeniowego nigdy nie była tak ważna. To doradca jest ambasadorem bezpieczeństwa i partnerem, który generuje wartość.

Klienci nie szukają już sprzedawcy polis, lecz partnera, który zrozumie ich potrzeby i zaproponuje rozwiązania „szyte na miarę”. W Superpolisie wiemy, że wiedza i relacja z klientem to największy kapitałpartnera, a my dostarczamy narzędzia, by ten kapitał pomnożyć.

Wsparcie dla doradców – wiedza, rozwój, społeczność

W Grupie Superpolisa wierzymy, że rozwój doradców to rozwój całej branży. Dlatego tworzymy przestrzeń do nauki, wymiany doświadczeń i budowania kompetencji, która wspiera agentów w codziennej pracy i w relacjach z klientami.Dostarczamy wiedzę w pigułce, gotową do zastosowania, która przekłada się na realną sprzedaż.Przykłady naszych przedsięwzięć to:

  • Akademia Super Agenta (ASA): To nie są zwykłe szkolenia. To autorski program rozwojowy, który daje przewagę konkurencyjną. Doradca zyskuje natychmiastową praktykę i elitarne kompetencje w sprzedaży (od merytoryki po psychologię relacji), co pozwala pewnie zamykać najtrudniejsze transakcje i budować stabilny portfel. To także społeczność, w której rodzą się nowe pomysły, inspiracje i przyjaźnie.
  • Środy z Życiem – otwarte szkolenie online: każdy chętny otrzymuje cotygodniową dawkę eksperckiej wiedzy prosto na ekran. To stały dostęp do najlepszych praktyk, które maksymalizują potencjał w szybko rozwijających się segmentach – ubezpieczeniach życiowych i zdrowotnych.

Innowacje w Superpolisie – technologia, która pomaga

W Superpolisie technologia jest sprzymierzeńcem partnera, eliminującym żmudną część pracy. My zajmujemy się kalkulacją i biurokracją, doradcakoncentruje się na budowaniu zaufania i sprzedaży.

  • Intuicyjny Kalkulator Grup Otwartych (Superpolisa Życie): Zamiast ręcznego porównywania, w kilka sekund jest gotowa, precyzyjna oferta grupy otwartej od wielu TU. Partner oszczędza czas i zyskuje profesjonalizm, który wyróżnia go na spotkaniu z klientem. Doradcy mogą skupić się na tym, co najważniejsze – rozmowie i zrozumieniu potrzeb.
  • Nowy System Sprzedażowy (Komunikacja): Kalkulujesz i wystawiasz polisy wszystkich TU w JEDNYM miejscu – dla osób fizycznych, firm i leasingów. Nowy, superszybki interfejs to realna oszczędność czasu i możliwość obsłużenia większej liczby klientów w ciągu dnia. Większa efektywność = większa wygoda, więcej czasu i więcej zadowolonych klientów.

Strefa Agenta – biuro przyszłości, zawsze pod ręką

Można zapomnieć o dziesiątkach haseł i rozproszonych systemach. Strefa Agenta to nowoczesne centrum dowodzenia, stworzone dla wygody i bezpieczeństwa Partnera.

  • Jeden login – pełen dostęp: Dzięki funkcji autologowania można natychmiastowo wejść do wszystkich systemów towarzystw i narzędzi Superpolisy. Większa wygoda, zero frustracji.
  • Wszystko, co niezbędne, w jednym miejscu: Błyskawiczny dostęp do Kalkulatora Grup Otwartych, mnóstwa szkoleń, aktualnych komunikatów i informacji rynkowych oraz dedykowanych Opiekunów TU. To narzędzie, które pracuje dla doradcy 24/7.

Sprzedaż przez linki afiliacyjne i unikatowa oferta produktowa

Superpolisa rozwija także nowoczesne formy sprzedaży, dostępne z każdego miejsca, dla każdego klienta.

  • Sprzedaż zdalna bez wysiłku: linki afiliacyjne do sprzedaży 24/7. Dają możliwość dotarcia do nowych segmentów (np. NNW szkolne, ubezpieczenia zwierząt), łącząc wygodę klienta z efektywnością.
  • Wyjątkowa oferta dla wyjątkowych agentów: dostęp do produktów ubezpieczeniowych dostępnych tylko w Superpolisie. Specjalnie wynegocjowane, preferencyjne warunki oznaczają możliwość zaoferowania klientowi więcej za mniej, co buduje lojalność i przewagę rynkową.

Człowiek w centrum – masz ekspertów zawsze po swojej stronie

W świecie, w którym technologia rozwija się szybciej niż kiedykolwiek, w Grupie Superpolisa nie zapominamy, że to człowiek pozostaje w centrum. Nasze wsparcie to parasol ochronny i narzędzia do rozwiązywania problemów.

Pomagamy w interpretacji OWU, przygotowaniu ofert korporacyjnych i przeliczeniach na taryfach specjalnych.

Każdy doradca ma pewność, że stoi za nim zespół ekspertów, który przejmie najtrudniejsze sprawy, by mógł maksymalizować czas spędzony na sprzedaży i rozmowie z klientem.

Celem Superpolisy jest uwolnić partnera od biurokracji i rutyny, aby mógł skupić się na tym, co najważniejsze: budowaniu zaufania, relacji i poczucia bezpieczeństwa na lata. Nasze motto to: Twój biznes, Twój klient, nasze wsparcie.

Filip Zaborowski
dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży Grupy Superpolisa

Joanna Załęska
dyrektorka zarządzająca
Superpolisa na życie