AXA została wyróżniona laurem Superbrands 2020 potwierdzającym, że ubezpieczyciel jest marką godną zaufania, sprawdzoną przez konsumentów, o dobrej reputacji, a także oferującą swoim klientom produkty najwyższej jakości.
– Jedną z naszych wartości jest „po pierwsze klient”. Wyróżnienie tytułem Superbrands oznacza, że dotrzymujemy tej obietnicy. Zaufanie to podstawa naszej działalności. Dziękujemy za nie – podkreśla Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca odpowiedzialna w AXA m.in. za doświadczenie klientów.
W konkursie Superbrands co roku pod lupę branych jest 2000 marek konsumenckich. W proces oceny zaangażowanych jest ponad 10 tysięcy konsumentów oraz ponad 30 ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Doceniane są marki, które dają konsumentom spójne doświadczenie w każdym punkcie styku z marką. Za taką markę uznana została AXA.
(AM, źródło: AXA)