Syriusz jeszcze bardziej przyjazny dla agentów

0
1636

Wyższe świadczenia, szerszy zakres ubezpieczenia, elastyczność, transparentność oraz intuicyjny system. Tak można podsumować nową ofertę pakietową Grupy Zamkniętej ERGO Hestii.

Ubezpieczenie grupowe obejmuje ochroną nie tylko ubezpieczonego, ale również jego najbliższą rodzinę. Dodatkowo gwarantuje możliwość przygotowania spersonalizowanej oferty dla klienta w bardzo krótkim czasie i przy minimum formalności.

Co ważne, możliwość przygotowania oferty pakietowej skierowana jest nie tylko do doświadczonych agentów, ale także do tych, którzy na co dzień nie czują się ekspertami ubezpieczeń grupowych lub stawiają pierwsze kroki w tej linii biznesu.

Oferta w kilkanaście sekund

Nowa oferta pakietowa jest ściśle związana z rozwojem naszego systemu sprzedażowego Syriusz, który służy do ofertowania, polisowania i obsługi polis grupowych. Stworzyliśmy jedno środowisko dla klienta, agenta i ubezpieczyciela – mówi Małgorzata Kręcisz, zastępczyni dyrektora Biura Ubezpieczeń Grupowych ERGO Hestii.

Ścieżka pakietowa jest stworzona tak, by w kilkanaście sekund przygotować ofertę, która może być wstępem do rozmowy o ubezpieczeniu grupowym. Nie potrzeba wielu informacji, wystarczą trzy dane: liczba zatrudnionych osób, średnia wieku pracowników i oczekiwana wysokość składki.

Syriusz wspiera naszych partnerów biznesowych w przygotowaniu oferty. Po wpisaniu numeru NIP system importuje dane z wielu repozytoriów, również zewnętrznych – dodaje Małgorzata Kręcisz.

Oferta już dla dwóch osób

Tego typu ubezpieczenia na rynku najczęściej kierowane są do przedsiębiorców zatrudniających minimum trzy osoby. W ERGO Hestii do ubezpieczenia grupowego wystarczy przedsiębiorca i minimum jeden pracownik. Dostępne są dwie formy przygotowania oferty: pakietowa i rozszerzona.

Oferta pakietowa to trzy warianty: Solo, Duet i Rodzina, które w nowej odsłonie zostały rozszerzone o kilkanaście dodatkowych świadczeń dla ubezpieczonego oraz współubezpieczonych. Dodatkowo, zakres może zostać wzbogacony o świadczenia z nowego katalogu, co pozwala na zachowanie elastyczności w budowaniu oferty.

Większe uprawnienia dla agenta

Jeżeli oferta pakietowa nie spełnia oczekiwań klienta, agent jednym kliknięciem może przenieść dane ze ścieżki pakietowej na rozszerzoną, zachowując wszystkie dotychczas wprowadzone informacje. Umożliwia to „uszycie” oferty na miarę, czyli stworzenie unikalnej propozycji dla klienta.

Wdrożenie wiązało się z nadaniem agentowi szerszego katalogu uprawnień. Podwyższyliśmy pełnomocnictwa agencyjne tak, żeby oferta mogła być przygotowana przy wykorzystaniu nie tylko większej liczby świadczeń, ale i wyższych sum ubezpieczenia. To zapewnia naszym partnerom biznesowym szersze kompetencje, niezależność oraz lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta – wyjaśnia ekspertka.

Wszystkie dostępne pakiety prezentowane są na jednym ekranie. Przekłada się to na przejrzystość i czytelność oferty.

System, w zależności od profilu klienta, prezentuje najkorzystniejszą ofertę. Taki proces umożliwia technologia związana z Syriuszem oraz innowacyjny model wyceny, który wdrożyliśmy ponad rok temu. Pracowaliśmy nad modelami kilka lat i z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że to najlepsze rozwiązanie na rynku. Dość powiedzieć, że do kształtowania ceny wykorzystujemy kilkadziesiąt parametrów. Te skomplikowane algorytmy w żaden sposób nie komplikują ścieżki sprzedaży, wszystko dzieje się „w tle” – dodaje Małgorzata Kręcisz.

Lepsza komunikacja z klientem

W swojej nowej ofercie ERGO Hestia kładzie duży nacisk na ułatwienie komunikacji agenta z klientem.

Zapewniliśmy narzędzia ułatwiające współpracę agenta z klientem. Bardzo ważne było dla nas stworzenie dodatkowych materiałów, które ułatwią rozmowę, a także zaprezentują klientowi katalog świadczeń i ich sumy. Umożliwiliśmy łatwe porównanie zakresu ochrony we wszystkich pakietach, a także dodaliśmy informacje o świadczeniach, które prostym językiem pozwalają zapoznać klienta ze szczegółami oferty – podkreśla Małgorzata Kręcisz.

System Syriusz to także jeden widok dla klienta, agenta i ubezpieczyciela. Oznacza to, że nie tylko agent, ale i ubezpieczający, który wybrał daną ofertę, otrzymuje dostęp do systemu i widzi, na jakim etapie jest zawarcie umowy ubezpieczenia.

Obustronne korzyści

Nowa oferta to wiele korzyści dla każdej ze stron. Pracownik zyskuje dostęp do szerokiego katalogu świadczeń, bez konieczności wykonywania badań medycznych. Firma zapewnia sobie dodatkową atrakcyjność i zabezpiecza roszczenia pracownicze.

Z kolei pośrednik, który oferuje grupowe ubezpieczenia na życie, otrzymuje dostęp do rozbudowanego produktu, który podany jest w prostej i przystępnej formie. To znacząco skraca proces ofertowania i finalizację transakcji.

Nowa oferta pakietowa Grupy Zamkniętej ERGO Hestii gwarantuje:

  • oszczędność czasu dla agenta,
  • ofertę dopasowaną do potrzeb,
  • utrzymanie klienta, dzięki najlepszej wycenie.

Nowa oferta pakietowa Grupy Zamkniętej dostępna jest od 16 października br.