Trasti zamknęło pierwszy kwartał 2025 roku z pozytywnym wynikiem finansowym. W tym okresie ubezpieczyciel wykonał też kolejny krok w stronę w pełni cyfrowego doświadczenia klienta.
Firma poinformowała, że w I kwartale obecnego roku z jej usług skorzystało 77,6 tys. klientów. Trasti zebrało też 68,6 mln zł składek brutto. Z tej kwoty 59,52 mln zł pochodziło z OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Był to rezultat o 29,15% wyższy od uzyskanego w I kw. 2024 roku, tj. 46,09 mln zł.
Podczas pierwszych trzech miesięcy 2025 r. towarzystwo obsłużyło ponad 5,5 tys. roszczeń. Ubezpieczyciel przypomniał również o wdrożeniu pełnego cyfrowego procesu likwidacji szkody oraz samoobsługi klienta. W tym modelu zostało zlikwidowanych ponad 20% szkód.
(AM, źródło: Trasti, LinkedIn, gu.com.pl)