AXA Assistance razem z eSky prowadzi kampanię reklamową dotyczącą ubezpieczenia podróżnego. Z kolei we współpracy ze startupem Clicket.pl będzie oferować obowiązkowe ubezpieczenia kosztów leczenia dla obywateli Europy Wschodniej.
Kampania, która jest realizowana pod hasłem „Podróże na miarę czasów? To proste!”, prowadzona jest równocześnie w Polsce, Czechach i Rumunii. Komunikacja kampanijna jest skierowana do osób, które chciałaby wyjechać za granicę, ale nie myślą o wykupieniu ubezpieczenia. W przekazie reklamowym firma nawiązuje do specyficznej sytuacji rynkowej, z jaką mają do czynienia wszyscy podróżujący w czasach pandemii.
Z kolei z początkiem sierpnia AXA Assistance wraz ze startupem Clicket.pl uruchomi sprzedaż obowiązkowego ubezpieczenia kosztów leczenia dla obywateli Europy Wschodniej. Polisa jest skierowana dla obcokrajowców z państw pozaunijnych, którzy nie mogą skorzystać z polskiego publicznego ubezpieczenia zdrowotnego. Jest ono niezbędne dla obywateli Europy Wschodniej, którzy ubiegają się o długookresową wizę, pobyt czasowy lub zezwolenie na zamieszkanie w Polsce.
Oferta będzie elementem kampanii „Partnerstwo i Zatrudnienie” organizowana przez Polsko-Ukraińską Izbę Gospodarczą, skierowanej przede wszystkim do pracowników z Ukrainy, pracodawców oraz agencji pośrednictwa pracy w Polsce i w Ukrainie. Głównym celem akcji jest zwalczanie nieprawidłowości na rynku zatrudnienia Ukraińców w Polsce, walka ze stereotypami związanymi z migracją, a także pomoc i wsparcie w procesie adaptacji pracowników z Ukrainy,
(AM, źródło: AXA Assistance)