Ubezpieczenie PKO Dom w nowej kampanii reklamowej

0
4660

PKO Ubezpieczenia i PKO BP rozpoczęły nową kampanię ubezpieczenia PKO Dom. Jej celem jest poinformowanie o korzyściach wynikających z oferty, a także możliwościach połączenia polisy ze smart home w Programie PKO Inteligentny dom.

W kreacjach przygotowanych na potrzeby kampanii zostały wykorzystane przykłady nieoczekiwanych sytuacji, które mogą wydarzyć się w domu. Przekaz zachęca do refleksji o potrzebie ochrony domu.

– Naszą kampanię otwiera 15-sekundowy spot przedstawiający nieprzewidziane sytuacje w domu, takie jak np. zalanie mieszkania przez sąsiada czy przepięcie prądu, które może prowadzić do pożaru. Na wiele z nich nie mamy czasem wpływu, dlatego w kampanii akcentujemy, jak istotne jest posiadanie ubezpieczenia. W razie awarii w domu otrzymamy pomoc z polisy, w tym np. szerokie wsparcie fachowców, którzy zajmą się usunięciem szkody – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR, PKO Ubezpieczenia. – W narracji kampanii poprzez grę słów chcielibyśmy skupić uwagę na ważnych tematach, aby zostały wychwycone i utrwaliły się w pamięci odbiorców – dodaje.

Spot reklamowy będzie promowany w serwisach VOD TVP i Polsat Media. Wśród planowanych aktywności, które nawiązują do charakteru spotu, są także banery (działania display) w serwisach online. Dodatkowo na wybranych witrynach internetowych związanych z urządzeniem domu i rozwiązaniami smart home pojawią się formaty promujące PKO Inteligentny dom – połączenie polisy PKO Dom z rozwiązaniami smart home.

W kampanii, która potrwa do końca lipca, prowadzone będą też działania contentowe w postaci artykułów tematycznych. Jednym z ważnych strumieni kampanii są media społecznościowe: Facebook, Instagram oraz Pinterest. Promocja PKO Dom będzie oparta o posty statyczne, reklamy, a także „canvas” czy posty animacyjne. Start kampanii PKO Dom zbiega się z uruchomieniem profilu PKO Ubezpieczenia na Instagramie. Otwarciu platformy towarzyszyć będą angażujące aktywności – w tym np. wspólne urządzanie wnętrza wsparte obecnością mikro- i makroinfluencerów.

(AM, źródło: PKO BP)