Ubezpieczenie rezygnacji podróży od eSky.pl i AXA Partners

0
853

We współpracy z AXA Partners eSky.pl opracowało ubezpieczenie „Rezygnacja z podróży All Risk”. Polisa pozwala na planowanie podróży lotniczych z uwzględnieniem możliwości rezygnacji z wyjazdu.

W ramach nowego produktu ubezpieczony klient będzie mógł zrezygnować z podróży m.in. z powodów prywatnych, zdrowotnych i zawodowych. Podstawą do wniosku o rezygnację z podróży i zwrot kosztów za bilety lotnicze mogą być: utrata pracy, cofnięcie wniosku urlopowego przez pracodawcę, zmiana terminu ważnej konferencji oraz egzaminu studenta lub ucznia, zachorowanie ubezpieczonego lub bliskich, w tym na COVID-19, a także zaostrzenie choroby przewlekłej czy komplikacje w ciąży. Oprócz tego: nagła choroba zwierząt domowych, poważna szkoda rzeczowa, kradzież dokumentów. Jedynym warunkiem jest udokumentowanie zaistniałych okoliczności.

Ubezpieczenie jest dostępne wyłącznie w trakcie rezerwacji lotów od 1 lipca na eSky.pl, bez możliwości zakupienia w późniejszym terminie, np. na lotnisku. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających podróż klient otrzyma 90% wartości biletu.

– Sytuacja rynkowa w ostatnich miesiącach pokazała nam, jak ważna dla klientów jest elastyczność w planowaniu podróży. Zdecydowaliśmy się na współpracę z wiarygodną i chętnie wybieraną firmą ubezpieczeniową, jaką jest AXA Partners. Wierzymy, że nowe ubezpieczenie zwiększy poczucie bezpieczeństwa i komfortu podczas planowania podróży. Klienci mogą chcieć zrezygnować z podróży w różnych przypadkach, a taryfy, zwłaszcza w tanich liniach, nie zawsze lub bardzo rzadko umożliwiają zwrot za niewykorzystany bilet lotniczy – mówi Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl.

– Zarówno w eSky.pl jak i AXA Partners staramy się na bieżąco reagować na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku, dążąc tym samym do ciągłego rozwoju. Wyrazem tego jest ubezpieczenie „Rezygnacja z podróży All Risk”, które zapewni klientom poczucie komfortu podczas planowania wyjazdów zagranicznych i ochronę przed konsekwencjami finansowymi nieprzewidzianych zdarzeń skutkujących rezygnacją z podróży. Jest to szczególnie ważne przy uwzględnieniu obecnej sytuacji na rynku turystycznym oraz zmianie podejścia do długoterminowego planowania działań – mówi Jan Cupa, CEO of AXA Partners CEE.

(AM, źródło: Newseria)