UFG szuka twórcy i wykonawcy kampanii Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego

0
643

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny szuka firmy, która opracuje strategię i koncepcję oraz przeprowadzi i obsłuży kampanię informacyjno-promocyjną projektu „System Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego”. Akcja ma potrwać przynajmniej cztery miesiące, a do jej opracowania i przeprowadzenia UFG zaprosił agencje mające doświadczenie w kampaniach społecznych. Kampania zostanie zrealizowana ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej, zaś jej budżet przekracza 0,5 mln zł.

Od 1 lipca tego roku interesy ekonomiczne nabywców lokali mieszkalnych na rynku pierwotnym od deweloperów będą podlegały ochronie Deweloperskiego Funduszu Gwarancyjnego. Zabezpieczy on pełny zwrot środków wpłaconych przez klientów w przypadku upadłości dewelopera lub banku prowadzącego mieszkaniowy rachunek powierniczy, a także odstąpienia przez klienta od umowy deweloperskiej.

UFG chce zakomunikować korzyści płynące dla konsumentów z powołania i funkcjonowania DFG. Dlatego zaprosił do składania ofert i współpracy agencje mające doświadczenie w realizacji kampanii społecznych. – To kompleksowy projekt komunikacyjny, obliczony na kilka miesięcy. Co ważne, obejmuje różne narzędzia – zarówno z obszaru public relations, jak i klasycznej działalności reklamowej, a także różne media i formaty dotarcia do potencjalnych nabywców lokali mieszkalnych na rynku pierwotnym. Wszystko po to, aby zasięg kampanii był możliwie jak największy, a także po to, aby kampania wpisała się w nurt kampanii promujących ochronę konsumentów – mówi Damian Ziaber, rzecznik UFG.

Środki na kampanię pochodzą z funduszy UE, a szacowana wartość zamówienia wynosi 680 tys. zł brutto (ponad 550 tys. zł netto). Oferty będą przyjmowane do 28 marca.

(AM, źródło: UFG)