UNIQA: Kupując polisę, można wygrać auto

0
555

Wystartował konkurs UNIQA „Wygraj MINI minimalnym wysiłkiem”. W jego ramach nabywcy ubezpieczeń komunikacyjnych mogą wygrać nagrody. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba odpowiedzieć na jedno pytanie. Główną nagrodą jest samochód – nowy Mini Cooper. Do wygrania są również dwa włoskie skutery, a co tydzień 15 osób może zdobyć 100 zł.

– Połączenie dwóch marek chcemy celebrować z naszymi klientami, agentami i partnerami. Dlatego startujemy z konkursem dającym możliwość wygrania atrakcyjnych nagród „minimalnym wysiłkiem”. Cieszymy się, że już pierwszego dnia do konkursu zgłosiło się kilkadziesiąt osób. Mam nadzieję, że konkurs zachęci do odwiedzenia zarówno naszej nowej strony internetowej, jak i naszych agentów. Dzięki temu klienci będą mieli możliwość zapoznać się nie tylko ze szczegółami konkursu, ale również z naszą nową ofertą produktową – mówi Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Bezpośredniej UNIQA.

Konkurs wystartował 26 kwietnia i potrwa do 6 czerwca. Szczegóły są dostępne na stronie internetowej UNIQA. O konkursie informuje spot reklamowy, który od 28 kwietnia można zobaczyć w głównych stacjach TV.

– To pierwszy tej skali konkurs dla klientów UNIQA i kolejne działanie, dzięki któremu konsekwentnie budujemy świadomość marki. Pracując wiele lat dla AXA, staliśmy się mistrzem w kreowaniu wizerunku i łączeniu kampanii ATL ze sprzedażą. Mamy wszystko policzone i wiemy, jakich możemy spodziewać się efektów w rozpoznawalności marki, i  w jakim czasie. Wizerunek, jako jeden z elementów, bardzo szybko przekłada się na sprzedaż, we wszystkich kanałach, nie tylko w online, ale także u agenta i partnerów. To jest sprzężenie zwrotne ze strategią omnikanałowości, którą zapoczątkowaliśmy jako AXA, ale rozwijamy i kontynuujemy już jako UNIQA – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

To kolejny projekt marketingowy UNIQA w tym roku. W  lutym zaczęła się kampania wizerunkowa, a  w kwietniu kampania promująca ubezpieczenie komunikacyjne.

– Po miesiącu kampanii wizerunkowej według badań Kantara świadomość spontaniczna marki UNIQA wzrosła z 7 do 16%, a świadomość T3OM (top 3 of mind) z 2 do 8%. To dobry wynik i nie koniec naszych ambicji. UNIQA inwestuje w markę, bo naszym celem jest, aby marka weszła do pierwszej trójki marek ubezpieczeniowych w Polsce. Pierwsze wyniki wskazują na to, że ten plan właśnie się realizuje – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

(AM, źródło: UNIQA)