UNIQA: Ochrona z Plusem zyskała uznanie klientów

0
708

W kwietniu minęło 10 lat od wprowadzenia przez UNIQA grupowego ubezpieczenia na życie Ochrona z Plusem. Jego charakterystyczną cechą są cegiełki, które umożliwiają personalizację ochrony.

Ochrona z Plusem to grupowe ubezpieczenie na życie, którym firmy mogą objąć swoich pracowników. Jego konstrukcja pozwala pracodawcy zbudować program ochrony uwzględniający specyfikę działalności firmy, jej strukturę organizacyjną, stopień rozproszenia działalności czy tryb pracy.

– Przełomowym momentem w rozwoju naszej oferty było wprowadzenie w 2017 roku tzw. cegiełek, czyli dodatkowych zakresów ochrony. Na rynku pojawiały się w tamtym okresie podobne konstrukcje, ale nasze cegiełki były szyte na miarę i opracowywane z myślą o dużych klientach korporacyjnych. Byliśmy pierwszym towarzystwem, które zaoferowało tak szeroką spersonalizowaną ochronę w ubezpieczeniach grupowych. Klienci docenili to rozwiązanie, bo dało im ono możliwość personalizacji zakresu ubezpieczenia grupowego. Co ważne, odpowiadają one również pośrednikom, z którymi współpracujemy – podkreśla Artur Skiba, dyrektor Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych UNIQA w Polsce.

Najpopularniejszą cegiełką od początku istnienia produktu jest pakiet obejmujący ochroną zdrowie dziecka. Dużym zainteresowaniem cieszy się też ochrona wypadkowa. W 2023 roku UNIQA zaprezentowała nowe cegiełki – Pakiet Onkologiczny i Pakiet Kardiologiczny.

– Spodziewaliśmy się dużego zainteresowania tymi zakresami, ale ich popularność przerosła nasze oczekiwania. Coraz więcej klientów, zarówno tych, którzy przystępują do ochrony, jak i ją rozszerzających, decyduje się na te pakiety. Cegiełka onkologiczna bardzo szybko wybiła się na drugą pozycję za pakietem obejmującym dzieci – dodaje Artur Skiba.

Dziś UNIQA obejmuje ochroną w ubezpieczeniach grupowych blisko pół miliona klientów, a cegiełki stanowią ok. 15% składki zbieranej wśród nowych klientów.

Więcej o produkcie w rozmowie „Gazety Ubezpieczeniowej” z Arturem Skibą.

(AM, źródło: UNIQA)