22 lutego wystartowała ogólnopolska kampania UNIQA „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Używany w niej spot wizerunkowy, wykorzystujący marki UNIQA i AXA, nawiązuje do połączenia firm w Polsce. Kolejnym etapem będą spoty produktowe już tylko pod szyldem UNIQA. Z kolei w odsłonie prasowej prezentowane są wizerunki agentów współpracujących z UNIQA.
Kampania jest kolejnym krokiem w połączeniu UNIQA i AXA oraz początkiem działań, których celem jest uplasowanie UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce.
– Strategią integracji jest połączyć wszystko, co w UNIQA i AXA jest najlepsze. Dążymy więc do tego, aby wypromować markę UNIQA na miarę rozpoznawalności AXA, drugiej pod tym względem marki ubezpieczeniowej w Polsce. Razem mamy wszystkie atrybuty – wiarygodność, zaufanie klientów i partnerów, 30-letnią historię obecności w Polsce, pęd do klientocentryczności, nowoczesności i innowacyjności. Teraz chodzi o to, aby o marce UNIQA dowiedziało się jak najwięcej osób – mówi Jarosław Matusiewicz, wiceprezes ds. kultury organizacyjnej, HR, marki i komunikacji po połączeniu UNIQA i AXA.
Kampania rozpoczęła się spotem wizerunkowym, następnie emitowane będą spoty produktowe.
– To wyjątkowa kampania, również dlatego, że została przygotowana wspólnie przez oba zespoły UNIQA i AXA, które od kilku miesięcy, ramię w ramię, pracowały nad jej ostatecznym kształtem. Była też kręcona w wyjątkowych czasach, w których bliskość i wzajemna pomoc nabrały szczególnego znaczenia. Dlatego w najnowszym spocie wizerunkowym pokazujemy połączenie firm przez pryzmat ludzi pracujących w obu organizacjach. Mówimy o sumie energii pracowników, ich zaangażowaniu i chęci współpracy – tłumaczy Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA, która stoi za ostatnimi sukcesami wizerunku AXA. – Udowadniamy, że zarówno w życiu, jak i w biznesie można osiągać coraz więcej, czerpiąc z tego radość i satysfakcję – dodaje.
Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Będzie można je zobaczyć m.in. w VoD i na YouTube. Kampania ma także swoją odsłonę w radiu, prasie i na bilbordach. W kampanii prasowej wykorzystane są wizerunki agentów współpracujących z UNIQA.
– Bardzo dziękujemy naszym partnerom, że wzięli udział w kampanii. Są dla nas tak samo ważni, jak nasi pracownicy, nie mogło więc ich zabraknąć w naszych działaniach – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.
Spot wizerunkowy:
(AM, źródło: UNIQA)