Pomyśl, ile można zdziałać razem – pod takim hasłem ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej UNIQA. Od 5 kwietnia w telewizji i internecie można zobaczyć spot promujący ubezpieczenie komunikacyjne.
– Kampania produktowa jest kontynuacją kampanii wizerunkowej, która wystartowała 22 lutego i nawiązywała do połączenia UNIQA i AXA. W nowej odsłonie wracamy z hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem” i ponownie wykorzystujemy podział ekranu – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA. – Nowa kampania wspiera główny cel, którym jest umiejscowienie marki UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce – dodaje.
Spoty są emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych i w internecie.
– Po połączeniu UNIQA i AXA będziemy dążyli do tego, aby nasze ubezpieczenia były w gronie najatrakcyjniej wycenionych na rynku, oferowały likwidację szkód na najwyższym poziomie, dawały łatwy dostęp do obsługi oraz szeroki zakres ubezpieczenia. Ostatni element oferty jest dla nas bardzo ważny, dlatego zwracamy na niego szczególną uwagę – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska. – Chcemy przekonać klientów do mądrych wyborów i takiego ubezpieczenia, które z jednej strony będzie atrakcyjne cenowo, a z drugiej w pełni sprosta ich oczekiwaniom, np. po ewentualnej szkodzie. Na tej podstawie chcemy budować zaufanie, wizerunek i reputację – dodaje.
Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.
Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem:
(AM, źródło: UNIQA)