30 października odbędzie się pierwsze szkolenie online w jesiennej edycji Akademii Mieszkalnictwa UNIQA. W dotychczasowych trzech odsłonach cyklu odbyło się 14 spotkań.
Akademia Mieszkalnictwa UNIQA to cykl bezpłatnych szkoleń o tematyce ubezpieczeniowej skierowanych do klientów korporacyjnych z sektora mieszkalnictwa: pracowników spółdzielni mieszkaniowych, zarządców nieruchomości, wspólnot majątkowych oraz innych partnerów UNIQA, w tym brokerów. Spotkania odbywają się w formie transmisji online prowadzonych przez ekspertów ubezpieczyciela oraz gości zewnętrznych.
– Będąc liderem ubezpieczeń dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, oferujemy dostęp do unikatowej wiedzy, którą chętnie dzielimy się z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Z jednej strony zapewniamy kompleksową ochronę ubezpieczeniową, a z drugiej chcemy być partnerem, który wspiera swoich klientów w prowadzeniu działalności. Dlatego program naszych szkoleń budujemy na podstawie wieloletniego doświadczenia, a także w porozumieniu z klientami, których wprost pytamy, jaka tematyka byłaby dla nich intersująca – wyjaśnia Rafał Kukier, dyrektor zarządzający Pionu Mieszkalnictwa UNIQA.
Szkolenie 30 października będzie dotyczyć zimowych obowiązków administratora budynku w zakresie potencjalnych szkód osobowych. W czasie spotkania zostaną poruszone zagadnienia dotyczące obowiązków, jakie spoczywają na administratorze bądź zarządcy budynku w okresie zimowym, a także przykłady szkód osobowych będące następstwem nienależytego wypełniania obowiązków.
Z kolei na szkoleniu 21 listopada tematem spotkania będzie „RODO a interes prawny pozyskania danych sprawcy szkody – o czym powinniśmy wiedzieć”. Oba szkolenia poprowadzi Michał Gajewski, ekspert w zakresie prawa ubezpieczeniowego, odpowiedzialności cywilnej, roszczeń osobowych i majątkowych.
– Bardzo nam też zależało na wypracowaniu formuły, w której aktywną rolę mogą odgrywać także uczestnicy. Przed każdym spotkaniem zbieramy pytania od osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu, dzięki czemu omawiane zagadnienia w pełni odpowiadają na potrzeby uczestników. Dodatkowo, osoby biorące udział w spotkaniach, mogą zadawać pytania także w ich trakcie. Te interakcje są niezwykle wartościowe – wyjaśnia Emilia Głowacka, menedżerka Zespołu Wsparcia Biznesu i Procesów UNIQA.
Pierwsza Akademia Mieszkalnictwa UNIQA odbyła się w 2022 roku. Od tego czasu ubezpieczyciel zorganizował trzy edycje, podczas których odbyło się łącznie 14 szkoleń. Na każde spotkanie loguje się średnio 300 uczestników.
(AM, źródło: UNIQA)