Gdyby każdy trzydziestolatek żył tak samo, byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni – przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób UNIQA Polska świętuje w mediach społecznościowych jubileusz 30 lat od podpisania pierwszej polisy.
Zaczęło się od kilku pokoi w łódzkiej oficynie. Dziś UNIQA w Polsce zatrudnia prawie 900 osób, a jej przypis składki przekracza miliard zł rocznie. Jedno się nie zmieniło – zawsze największą wartością dla firmy byli ludzie i ich różnorodność. I do tego nawiązuje najnowsza kampania marki.
– Nasz najnowszy spot to historia czterech zupełnie innych osób, które właśnie obchodzą swoje 30. urodziny. To analogia do 30-letniej historii naszej firmy. Każdy z nas jest inny, każda historia ukształtowała naszą firmę taką, jaką widzimy dziś, w 30. urodziny. Razem tworzymy jeden zespół, jedną UNIQA. Razem żyjemy lepiej – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR UNIQA Polska.
– Poprzez te historie chcieliśmy pokazać, że w wieku 30 lat człowiek może być na różnych etapach życia. Nie ma jednego sposobu na przeżycie urodzin, jak i całego życia. I to jest właśnie piękne. Żyjmy UNIQAlnie, czyli według swoich zasad, potrzeb i poglądów – dodaje Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist Bluerank.
Spot „30-tka – UNIQAlnie” pojawi się na Facebooku oraz YouTube. W czterech filmach zaprezentowane zostaną historie głównych bohaterów. Wszystkie zostały zrealizowane we współpracy z LDZFILM. Za koncept i realizację kampanii odpowiada Bluerank.
(AM, źródło: UNIQA)