UNIQA ubezpieczy sprzęt zakupiony w sieci RTV EURO AGD

0
1202

W listopadzie UNIQA rozpoczęła współpracę z właścicielem sieci RTV EURO AGD, do której należy blisko 330 sklepów w Polsce i serwis online. Klienci elektromarketu mogą zakupić dodatkową ochronę ubezpieczeniową na okres od roku do nawet pięciu lat, w zależności od kategorii zakupionego sprzętu.

Klienci sieci mogą uzupełnić gwarancję producenta o dodatkową ochronę ubezpieczeniową zakupionych urządzeń RTV i artykułów gospodarstwa domowego. Jej zakres obejmuje awarię sprzętu, nieumyślne uszkodzenie, kradzież z włamaniem oraz rabunek. Klienci mogą dodatkowo ubezpieczyć ekrany telefonów lub tabletów, a także drony i urządzenia transportu osobistego (UTO), czyli m.in. elektryczne hulajnogi.

– Sprzęty kuchenne, wyposażenia domowego czy elektronika są w codziennym użytku i oczekujemy od nich pełnej niezawodności. Nie wszystkie zdarzenia jesteśmy w stanie przewidzieć, dlatego oferujemy ubezpieczenie, które odpowiada na najczęściej występujące ryzyka, z okresem ochrony w kilku wariantach – wyjaśnia Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektorka ds. rozwoju sprzedaży UNIQA.

W przypadku płatności jednorazowej za ubezpieczenie klient może wybrać wariant ochrony w zależności od zakupionego sprzętu na okres 3 lub 5 lat. Ekrany smartfonów i tabletów można ubezpieczyć na rok lub dwa lata.

– Oferta, którą zapewnia UNIQA, jest elastyczna, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać zakres ochrony dostosowany do ich potrzeb. Dobre doświadczenia w procesie zakupu są dla nas kluczowe, ale równie mocno zależy nam, by klienci czuli się zaopiekowani także na etapie posprzedażowym i wiedzieli, że dzięki naszym partnerom mogą liczyć na wsparcie, gdy spotka ich przykre zdarzenie. Szczególnie że ubezpieczenie z zakresem all risk obejmuje niemal wszystkie zdarzenia, z kilkoma wyłączeniami, takimi jak np. celowe uszkodzenie – podkreśla Artur Binkowski, dyrektor ds. ubezpieczeń i usług dodanych RTV EURO AGD.

Po wystąpieniu szkody jej likwidację przeprowadzi insurtech INNSE dostarczający platformę do zarządzania procesem likwidacji szkód, naprawy sprzętu, obsługi klienta, rozliczeń, płatności oraz raportowania.

– W INNSE kładziemy nacisk na rozwój technologiczny, dlatego wykorzystując najnowsze rozwiązania, zapewniamy automatyzację procesów obsługowych, udostępniamy klientom i partnerom biznesowym kanały dostępu zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami dotyczącymi użyteczności rozwiązań, co przekłada się na maksymalizację satysfakcji obsługiwanych przez nas klientów – wyjaśnia Bartłomiej Jóźwiak, CEO INNSE.

(AM, źródło: UNIQA)