UNIQA zagra z Legią Warszawa

0
402

UNIQA rozpoczyna trzyletnią współpracę z sekcją koszykarską Legii Warszawa – Legią Kosz. W ramach partnerstwa strategicznego ubezpieczyciel i klub będą współpracować przy projektach dziecięcych i młodzieżowych.

Celem współpracy jest popularyzacja sportu wśród dzieci i młodzieży, w szczególności w ramach Akademii Koszykówki, którą prowadzi sekcja koszykarska klubu. UNIQA, jako partner strategiczny projektów dziecięcych i młodzieżowych koszykarskiej Legii Kosz, otrzyma zarówno świadczenia promocyjne i możliwość zaangażowania się we wspólne przedsięwzięcia.

– W UNIQA bardzo mocno wierzymy w rozwój poprzez sport. Na boisku, na korcie czy na bieżni – wszędzie obowiązują nas zasady fair play, a żeby osiągać sukcesy, musimy być cierpliwi, skoncentrowani i umieć współpracować. Tak samo jest w biznesie. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z Legią Kosz będziemy mogli jeszcze szerzej promować najlepsze postawy wśród młodych ludzi. Jednocześnie chcemy pokazywać aktywność fizyczną jako ciekawą formę spędzania wolnego czasu i alternatywę dla coraz bardziej dominującego świata wirtualnego – mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA Polska.

Umowa została podpisana na trzy kolejne sezony: 2023/24, 2024/25 i 2025/26. W nadchodzącym sezonie klub będzie rozgrywać swoje mecze w ramach ekstraklasy koszykówki mężczyzn Polskiej Ligi Koszykówki.

Wrzuć hejt do kosza

W ramach współpracy UNIQA obejmie patronatem Warszawskie Mistrzostwa Szkół Średnich oraz ufunduje nagrody dla zawodników w kategorii fair play. Dzieci pracowników ubezpieczyciela będą mogły wystąpić w tzw. Dziecięcej Eskorcie podczas meczów rozgrywanych w charakterze gospodarza w ekstraklasie. Firma zorganizuje także dla uczestników Akademii Koszykówki warsztaty dotyczące radzenia sobie z hejtem w internecie, które wpisują się w szerszy wspólny projekt „Wrzuć hejt do kosza”.

– Od kilku lat konsekwentnie koncentrujemy się na pomaganiu ofiarom hejtu w internecie, wspieramy ich w radzeniu sobie ze skutkami tego zjawiska i edukujemy, bo wierzymy, że wielu zachowaniom można zapobiec. Partnerstwo z Legią Kosz wpisuje się w nasze dotychczasowe działania społeczne. Poprzez tę współpracę pokazujemy, że wolny czas można spędzać nie tylko w sieci, ale właśnie offline, np. trenując. Promujemy sport, bo niesie dobre wartości i pomaga radzić sobie w trudniejszych sytuacjach – wyjaśnia Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA.

(AM, źródło: UNIQA)