Unum: Zwierzak to członek rodziny

0
949

Grupa Unum wprowadziła do swojego portfela ubezpieczenie zwierząt domowych Unum Pet Insurance. Nowa oferta zapewnia plany ochrony pomagające pracownikom w dbaniu o zdrowie ich zwierząt. W ten sposób Unum rozszerza swój portfel benefitów finansowych w ramach kompleksowej ochrony pracowników i ich rodzin – informuje Insurtech Insights.

Produkt jest wynikiem partnerstwa z Nationwide, liderem segmentu ubezpieczeń zwierząt domowych z ponad 40-letnim doświadczeniem, obejmującym obecnie ochroną ponad 1,2 miliona zwierząt – psów, kotów i zwierząt egzotycznych. Ubezpieczenie zwierząt domowych staje się pożądanym benefitem wśród dzisiejszych zatrudnionych, a Unum Pet Insurance pomaga pracownikom radzić sobie z coraz wyższymi kosztami wiążącymi się z posiadaniem zwierzaka, pokrywając te wynikające z wypadków, chorób, dbałości o dobrostan i profilaktyki.

Wprowadzenie Unum Pet Insurance ma na celu wzmocnienie zaangażowania pracownika i zwiększenie jego satysfakcji z pakietu benefitów. Bezproblemowo łączy się z innymi dobrowolnymi świadczeniami dodatkowymi Unum, oferując pracodawcom prosty sposób włączenia ubezpieczenia dla zwierząt do pakietu.

– Potrzeby i oczekiwania pracownika ewoluują, więc my też musimy za nimi nadążać. Zatrudnieni chcą więcej niż ochrony dla siebie samych, chcą zapewnić ją również swoim rodzinom. Ważne jest, aby pracodawcy pamiętali, że każdy definiuje rodzinę inaczej i dla wielu zwierzęta domowe są równie ważne jak inni członkowie rodziny – podkreśla Tim Arnold, wiceprezes ds. dobrowolnych świadczeń dodatkowych Grupy Unum i prezes należącej do grupy firmy Colonial Life.

Unum Pet Insurance oferuje kompleksową ochronę związaną z rozmaitymi potrzebami, w tym m.in. wizyty u weterynarza, zwrot kosztów medycznych w opcji 50% i 70%, infolinię weterynaryjną, zniżki na leki, pomoc w wypadku zaginięcia (np. nagroda dla znalazcy), pomoc w wypadku śmierci zwierzęcia (np. eutanazja, kremacja).

Pracodawcy szukają możliwości utrzymania najlepszych pracowników i przyciągnięcia talentów, a z badań wynika, że zaoferowanie benefitów związanych ze zwierzętami daje przewagę konkurencyjną – mówi Melissa Lovely, wiceprezeska Nationwide ds. sprzedaży ubezpieczeń dla zwierząt.

AC