Unum Życie TUiR otrzymało godło Firma Przyjazna Klientowi. To już drugie takie wyróżnienie dla spółki. Tytuł ten przyznawany jest przedsiębiorstwom prezentującym najwyższe standardy w obsłudze klienta.
Firma Przyjazna Klientowi to tytuł nadawany przez Fundację Digital Knowledge Observatory na podstawie wyników niezależnych badań konsumentów. Za pomocą specjalnej ankiety badane są doświadczenia klientów w takich obszarach, jak zadowolenie ze współpracy, jakość obsługi oraz skłonności klientów do rekomendacji firmy.
O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85% oraz pozytywna rekomendacja kapituły programu. Unum Życie osiągnęło rezultat na poziomie 88%.
– Godło Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas niezwykle cenne. To wyraz docenienia naszych dotychczasowych wysiłków na rzecz jak najlepszej obsługi klientów, a także zobowiązanie do stałego wsłuchiwania się w oczekiwania naszych klientów i utrzymania wysokich standardów we współpracy. Dzięki badaniu otrzymaliśmy wiele ciepłych komentarzy, a także konstruktywne informacje zwrotne, które posłużą nam do dalszych usprawnień. Za wszystkie głosy serdecznie dziękujemy naszym klientom – komentuje Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie.
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na 12 miesięcy. Program istnieje na polskim rynku ponad 15 lat i corocznie bada 60 podmiotów z różnych branż w obszarze standardów obsługi klienta.
(AM, źródło: Unum Życie)