„Najbardziej życiowy ubezpieczyciel” – pod takim hasłem rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa Vienna Life. Jej celem jest budowanie świadomości nowej marki i przełamywanie schematów w komunikacji produktów ubezpieczeniowych.
W ramach kampanii Vienna Life pokazuje, że ubezpieczenie na życie może być częścią codzienności tak naturalną jak abonament VOD czy karnet na siłownię. Komunikacja stawia na prosty, pozytywny przekaz i lekkość. Wiodące hasło „Najbardziej życiowy ubezpieczyciel” odnosi się też do oferty towarzystwa, które sprzedaje wyłącznie ubezpieczenia na życie.
– Przekonanie, że ubezpieczenie na życie to nie tylko zabezpieczenie na „czarną godzinę”, ale przede wszystkim element nowoczesnego, świadomego stylu życia leży u podstaw strategii komunikacji Vienna Life. Wierzymy, że polisa na życie może być w naszej grupie docelowej wyborem tak naturalnym jak karnet na siłownię albo abonament VOD. Z tego też powodu chcemy o ubezpieczeniach mówić lekko, prosto, zrozumiale, z energią i optymizmem. Po prostu życiowo, przełamując w ten sposób wieloletnie rynkowe schematy komunikacji opartej na straszeniu – mówi Karolina Tworzydło, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji Vienna Life.
Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest budowanie zasięgu i rozpoznawalności marki Vienna Life. Jest też wsparciem dla partnerów biznesowych ubezpieczyciela.
Spoty 15-sekundowy i 30-sekundowy emitowane są w miksie kanałów (kanały główne i tematyczne TVN, Polsat, TVP), na platformach VOD (Polsat Box Go, Player, TVP VOD, WP Pilot TV, Digital Display Networks), w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok. Uzupełnieniem są działania digital: kampania w Google Ads i kampanie retargetingowe display & programmatic. Emisje zaplanowano do końca czerwca 2025 roku.
(AM, źródło: Vienna Life)