W Viviamo podążamy za zmieniającymi się potrzebami ubezpieczeniowymi zarówno klientów, jak i agentów. Ustaliliśmy dla siebie nowy plan działań, pełen zmian i wyzwań, które pozwolą nam nadal się rozwijać.
W obecnej rzeczywistości, wyciągając wnioski z doświadczeń z okresu pandemii, stawiamy na silne fundamenty IT. Naszym zdaniem istnieje ogromna potrzeba nakładów właśnie na technologię, która skutecznie wesprze agentów w procesie pozyskiwania klientów.
Nie zapominamy jednak, że Viviamo to przede wszystkim ludzie, i dlatego zależy nam na oferowaniu naszym agentom najwyższej jakości wsparcia. Naszą strategią na najbliższe lata jest wyposażenie agentów w nowoczesne narzędzia technologiczne, których celem jest ułatwienie im rozbudowy portfela nowych klientów, jak również utrzymanie relacji z dotychczasowymi.
Będziemy kłaść nacisk na automatyzację procesów obsługowych, tym samym umożliwiając agentom większą koncentrację na sprzedaży i budowie swojej pozycji na lokalnym rynku. Mamy świadomość, że cyfryzacja to nowy trend.
Podążamy za rynkiem, inspirujemy się do działania i wdrażamy nowe rozwiązania. Dbamy o nasz wizerunek w social mediach i edukujemy agentów w internetowej rzeczywistości, jak budować swoją markę w wirtualnym świecie.
Rok 2022 to najlepszy czas dla agentów, którzy zdecydują się wkroczyć do świata mediów społecznościowych. Obecnie przy relatywnie niskich nakładach można zaistnieć i uzupełnić portfel klientów o kontakty zdobyte właśnie w przestrzeni internetowej. Świat zmienia się dynamicznie i my, agenci, musimy zmieniać się wraz z nim, szukając nowych możliwości rozwoju i pozyskiwania klientów.
Naszym agentom oferujemy pełne wsparcie przy budowaniu swojej marki w wirtualnym świecie – szkolimy, edukujemy i będziemy wszędzie tam, gdzie potrzebuje nas agent. Wiemy, że do rozwoju potrzebujemy siebie nawzajem i tylko bliska współpraca może przybliżyć nas do realizacji wspólnych celów.
Innowacje w Viviamo to rzeczywistość – obecnie nasi pracownicy terenowi testują rozwiązania technologiczne, wspierające proces rekrutacji nowych partnerów, zwiększenie efektywności i przyspieszenie procesów administracyjnych.
Przed nami również wdrożenie nowego systemu, który umożliwi agentom jeszcze lepsze zarządzanie relacjami z obecnymi i przyszłymi klientami. Nowoczesne narzędzie do gromadzenia bazy klientów i zarządzania nią, automatyczne zaczytywanie zawartych polis i szybkie rozliczenia prowizyjne pozwolą agentom zaoszczędzić czas i skupić się na obsłudze klienta.
Wdrażane przez nas rozwiązania uwzględniają również niezbędne otoczenie prawne i bezpieczeństwo działania, w kontekście wszystkich wymogów stawianych agentom, m.in. zgodnie z RODO czy IDD.
Naszą dumą jest zespół odpowiednio przeszkolonych ludzi pracujących w Biurze Wsparcia Agenta. To infolinia, na której nasz agent otrzyma merytoryczne wsparcie na każdym etapie sprzedaży ubezpieczenia.
Bardzo dbamy o wiedzę produktową, zapewniając naszej sieci szkolenia produktowe, w tym często ściśle odnoszące się do ich obecnych potrzeb i oczekiwań.
Viviamo to określona strategia marketingowa. Nasi agenci mają możliwość budowania marki poprzez aktywny udział w różnego rodzaju targach, festynach oraz akcjach, chociażby promocji nauki udzielania pierwszej pomocy.
Zapewniamy wiele materiałów marketingowych zgodnych z identyfikacją marki Viviamo. Doceniamy inicjatywę – wszędzie tam, gdzie pojawia się pomysł, wspieramy jego realizację.
W tym roku wiosna przyniesie nam wiele korzyści z wdrażanych rozwiązań, nie tylko w wynikach sprzedażowych. Wierzymy, że agenci docenią naszą inicjatywę i kreatywność. Naszym zdaniem tak właśnie buduje się relacje i zaufanie w perspektywie wieloletniej, a tylko taka przyświeca nam w Viviamo.