Odświeżona oferta produktów dla małego i średniego biznesu opracowana przez Wartę została doceniona przez ekspertów Strefy Gospodarki. Z kolei Vienna Life została nagrodzona w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej za innowacyjny monitoring funduszy, który ułatwia klientom zarządzanie swoimi finansami.
Przygotowane przez Wartę ubezpieczenia dla MŚP – Warta Ekstrabiznes Plus i Smartbiznes – zostały wyróżnione przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej” tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości – Debiut Roku. To nagroda dla marek i produktów, które funkcjonują na rynku stosunkowo krótko, są na nim nowościami, poszerzyły swój zakres lub przeszły rebranding, w wyniku czego zostały mocno zauważone w ostatnim okresie przez konsumentów. Warta otrzymała również po raz kolejny nagrodę Złotego Godła Konsumenckiego Lidera Jakości za ubezpieczenie Warta Travel.
Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski program promocyjny mający na celu wyłonienie najlepiej ocenianych jakościowo marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Jest on podsumowaniem ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych w ciągu roku na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów jednoznacznie identyfikujących liderów jakości w kilkuset kategoriach.
Digitalizacja priorytetem w Vienna Life
Natomiast Vienna Life otrzymała nagrodę w kategorii e-finanse „Best online insurer” za narzędzie Fund Alert – innowacyjny monitoring funduszy, który ułatwia klientom zarządzanie swoimi finansami. Laur przyznano w ósmej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Statuetki wręczone na uroczystej gali odbywającej się 24 września trafiły do podmiotów wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i przede wszystkim sukcesami e-biznesowymi. Nagrodę z rąk organizatorów odebrał Tomasz Borowski, prezes zarządu Vienna Life.
– Obecny czas to duży sprawdzian dla ubezpieczycieli. W dobie licznych wyzwań, przed którymi stoi cała branża, wszelkie udogodnienia pozwalające oszczędzić czas stanowią znaczącą wartość dodaną dla klientów. Dlatego w Vienna Life stawiamy na digitalizację naszego biznesu i wsparcie narzędziowe zarówno dla klientów, jak i współpracujących z nami agentów. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione przez jury konkursu e-Commerce Polska Awards – skomentował Tomasz Borowski. – Udostępniamy naszym klientom szereg bezpłatnych narzędzi, które mogą usprawnić zdalne zarządzanie portfelem inwestycyjnym. Należy do nich m.in. nagrodzony FundAlert, czyli monitoring funduszy dla wszystkich tych, którzy nie mają czasu lub możliwości, by stale śledzić notowania i bezzwłocznie reagować na dynamiczne zmiany rynkowe – dodał.
(AM, źródło: Warta, Vienna Life)