Wiener rozwija ubezpieczenia podróżne dla touroperatorów

0
835

Wiener poszerzył ofertę produktową dla przedsiębiorstw o pakiet ubezpieczeń podróżnych dla organizatorów turystyki – biur podróży, firm organizujących zakup usług turystycznych oraz nowych organizatorów turystyki poszukujących obowiązkowych gwarancji.

Nowa oferta obejmuje m.in. gwarancje dla organizatorów turystyki. Każda z nich jest przygotowywana indywidualnie przez zespół wyspecjalizowanych ekspertów, w oparciu o roczne obroty, charakter prowadzonej działalności i sytuację finansowo-operacyjną firmy. Gwarancje turystyczne zapewniają pokrycie niezbędnych kosztów kontynuacji imprezy turystycznej lub powrotu uczestników do kraju, zwrot wpłat za imprezę, gdy ta nie zostanie zorganizowana, lub zwrot części wpłat przy częściowym braku jej realizacji. 

Innym nowym produktem jest ubezpieczenie w podróży dla klientów biur. Polisa umożliwia objecie ochroną całego wyjazdu, łącznie z kosztami leczenia za granicą i następstw nieszczęśliwych wypadków, OC, bagażem podróżnym czy sprzętem sportowym. W ofercie są także ubezpieczenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej lub ubezpieczenia od anulacji biletu lub noclegu dla klientów organizatorów wyjazdu.  

– Postanowiliśmy uzupełnić naszą ofertę ubezpieczeń dla firm o produkty przygotowane specjalnie dla organizatorów turystyki. Widzimy duży potencjał w tym zakresie i chcemy dynamicznie rozwijać ten segment ubezpieczeń. Na polskim rynku obecnie funkcjonuje ponad 4,4 tys. organizatorów turystyki i wierzymy, że po trudnym okresie pandemii, sektor ten czeka szybki rozwój. Dlatego stworzyliśmy zespół doświadczonych specjalistów, którzy doskonale znają rynek ubezpieczeń podróżnych i jego realia, co gwarantuje, że nasi klienci otrzymają świetną ofertę i doradztwo na najwyższym poziomie – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener.

Do dyspozycji organizatorów wyjazdów turystycznych Wiener stworzył wyspecjalizowany zespół ekspertów. Nowym klientom oferowane jest bezpłatne szkolenie z obsługi systemów i produktów zarówno online, jak i w siedzibie touroperatora, a także dostęp do łatwego i intuicyjnego portalu do ubezpieczania klientów B2B.

(AM, źródło: Wiener)